biasınla kavga edersiniz ve sen akşam yatarken gidip misafir odasında uyursun ama sen bi odada tek başına uyuyamıyorsundur ve bunu biasın biliyordur ve ne yapar.
JİN:O seninlekavga ettiği için çok üzgündür ama o haklıdır ve sen bunu kabul etmessin. Akşam misafir odasında tek yatarken ışıkları açarsın ve uyumaya çalışırsın ama uyuyamassın. Yüksek sesle -çok uykum var ama tek uyuyamıyorum diye ağlamaya başlarsın. Ve jin bunu duyar kavga ettiğinizi umursamayarak senin yanına gelir ve sana sarılır sende ona sarılırsın ve sabaha kadar sarılarak uyursunuz.
SUGA:O senin misafir odasında yattığını bildiği için oraya gelir ve ışıkları açar ve gider sizinle yatmaz çünkü size çok kırgındır.
J-HOPE:O seninle ne kadar çok kavga etse bile senin tek yatmaktan korktuğun için seni misafir odasında yatırmaz.
RM:Sen yatmak için ağlıya ağlıya misafir odasına gidersin. Oda zaten kendi odanızdadır senin oraya geliceğinizi zanneder ama gelmessin senin ağlaman daha çok şiddetlenir biasın bunu duyar ve yanına gelir ve sana sıkıca sarılır ve sonuç olarak sen tek başına yatmassın.
JİMİN:O senle kavga ettikten sonra hemen senle barışır çünkü senle küs kalmak istemez.
V:Sizin kavganız çok büyümez V hemen kavganızı şakaya vurur seni hep güldürmeye çalışır ve sen gülüncede hemen sana sarılır.
JUNGKOOK:O sana hiç bir zaman kıyamaz ve seni üzmez kavga ettiğiniz anda hemen senden özür diler.