Onu şirkette prova yaparken ziyaret etmeye gidersin biasının buna tepkisi?
JİN: ilk önce dansa çok odaklaündığı için seni fark etmez. Taki getirdiğin yemeklerin kokusunu alana kadar.
Jin
-aynı (adınız) yemekleri gibi koktu.
Etrafa bakar seni görür ve koşarak sana sarılır.SUGA:Bir kenarda uyuduğu için tabikide sizi fark etmez. Yanına gidip sarılırsın ve kokunla uyanır.
Suga
-Ah kim (adınız) parfümünü sıktı ?!Hımm çok güzel.
Siz
-suga ben burdayım.
Sesinle aniden kalkar ve seni görünce çok sevinir.J-HOPE:Dansa fena şekilde kendini kaptırmıştır.Zaten dansı hocayla birlikte üyelere o öğretir.
Siz
-Umuduuummmm.
Diye bağırarak üstüne atlarsın çünkü onu özlemişsindir.Sevinir ve sana sımsıkı sarılır. Ve daha sonra hava ata ata dansını gösterir.RM:Ona arkadan sarılırsın . Birden
-UF Jin hyung ben evliyim bunu yapma
Diyerek bağırır tabi sen şok.
Siz
-Lido noldu?!Aldatıyormusun yoksa sen beni.
Seni gördüğünde tabi şok oldu ve konuyu değiştirmeye başladı.V;seni gördüğü gibi bağırmaya başlar.
V
-Ah ben Delirdim şuan (adınız) yı görüyorum.
Diye bağırır ve tabi sen onu sakinleştirir sin ve beraber eve gidersiniz.JİMİN:Seni gördüğü gibi dudağına yapışır .Tabi sen herkesin içinde seni öptüğü için utanırsın ama kimse garipsemez. Ve sen gidene kadar seninle ilgilenir.
JUNGKOOK:lan benim hatun gelmiş çıkın lan.
Diye bağırarak herkesi kovalar.Sonra kapıyı kilitler ve üstüne yürümeye başlar .
Jungkook
- Hayatım buraya gelmen çok güzel oldu . Oh nasılda özlemişim.
Der ve sana sıkıca sarılır.