💓 26. TEPKİ

3.5K 91 6
                                    

Biasınla korku filmi sizlersiniz ve senin korktuğunu görünce .

JİN:Sen korkudan bi hallere girerken sonucu Jinin  geniş omuzlarının arkasında bulursun kendini.  Geniş oldukları için hiçbirşey görmezsin tabi.
- İyiki geniş omuzlarım var . yoksa şimdi korkudan kalp krizi geçirirdin.
Haklı olduğu için birşey demessin ve filmin bitmesini beklersin.

SUGA:Sen ölesiye korkuyorsun ama sugaya belli etmek istemiyorsun. O yüzden soğuk davranmaya çalışıyorsun, ama her defa yerinde sıçrıyorsun.
- Çıkalım bence şimdi kalp krizi filan geçirirsin hiç uğraşamam.
Sonuç= Ona gıcık lık olsun diye filmi izlersin.

J-HOPE:Sen korkudan birkaç kere yerinden sıçradıktan sonra birşey demeden seni çeke çeke dışarı götürür ve oradanda sahile götürüp.
- al sana korkusuz film
Der ve sana sıkıca sarılır.

RM:
Sen
- ben tuvalet e gidiyorum
RM
- HIM peki
Sen tabiki tuvalete kaçma amacıyla gidersin.
Bir tuvalete girip tüm interneti stalklersın.

V:aşkım sen korkuyorsun.
Sen
-.....
V
-ama.. Neyse gel eve gidelim ama orada yeni çıkan uzaylılar filmine bakıcağız.
Sen
- öhöm öhöm kesin.
Sonuç =v filme hevesle bakarken sende uyumaya çalışırsın.

JİMİN:(adınız) sen korkuyormusun?
Sen
- birazcık
- UF gel buraya 
Der ve seni kendine çeker.Öbür üyelerin aksine filmi izlemek istediği için sana sadece bakmamanı söyler.

JUNGKOOK: Kurabiyeler aşkına sen gerçekten korkuyormusun? Bundan korkuyorsun yeni çıkan palyaço filminde kalpten gidersin!
- Sus be!
- Ay hiç uğraşamıcam gidersen git.
Sende tabi gurur ve triple kalkıp gider sin ve arkanda Jungkook u bırakırsın.

💓BTS TEPKİLER💓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin