би : танилцах үдэшлэгээ?
ина: энэ жил манаа сургуульд шинэ хүүхдүүд их ирсэн болхоор иймэрхүү үдэшлэг зохиож байгаа гэсэн. Чи очин биздээ.
ярианаас л мэдэгдэх баяр баясаглаг мѳн догдлол.
би: сол яах юм.
ина: надад ганц бие чамаас ѳѳр найз алга. Сол тэжүнтэй болзоотой ирэхгүй гэсэн.
гомдлох мэт хушуугаа унжууулан гонгинож байв. Тэр хаяа хэтэрхий хүүхэд шиг болчих юм.
би : ойлоглоо тэгвэл үдэшлэг дээр уулзий
.
.
.
биеэ барин алхахдаа ѳѳрийн биеийг нуух мэт гараараа дарсаар яван.
ина: нѳгѳѳ савол наад даашинз чинь хэтэрхий богин гэж бодохгүй байна уу.
хараал идсэн ѳгзѳг минь гарах шахам хувцас биш даавууний ѳѳдсийг минь харчхаад ийн хэлхэд би дотроо чимээгүй л сол ийг харааж байв.
үдэшлэгт ѳмсѳх хувцасгүй тул түүнээс тусламж ирсэн минь алдаа байсан юм. Хэрэв надад ѳгзѳг хѳхийг минь халхлах даавууний ѳѳдѳс биш хувцас ѳгсѳн бол би илүү баярлах байлаа.
...бид нэгэн ширээнд сууна харвал... Би ичсэндээ зүгээр л уруулаа хазлах бол кай тавлах мэт ёжилон инээсээр сууж байв.
ина: ч.чи зүгээрүү
би : би зүгээр биш байна яг одоо эндээс гармаар байна.
ичсэндээ болоод үдэшлэгт цуглрах залуусийг ч үл тоон биеэ хураан суун.
кай пиво шимсээр нүд завчилгүй ширтхэн намайг тухгүйтүүлж байв.
нэмгэн даашинзний минь гадан ѳмсѳх хар цамц ѳнѳѳх л кай ийн нэр хадсан цамц. Би ягаад хараал идсэн энэ хогийн цамцийг ѳмсѳх бүртээ түүнтэй таардаг юм бэ?
...нойлийн ѳрѳѳг хайн орж хэсэг ѳѳрийгѳѳ ажвал би яг л бяцхан ѳлѳгчин шиг л харагдаж байв.
Санаа алдсаар ѳрѳѳнѳѳс гархад хамгийн их харахийг хүсээгүй нэгэн минь хан налан зогсон.
энэ яг л драм шиг юм. Харин яг одоо тэр драм дээрх гол дүр мэт гайхалтай харагдан
хэрэв би гол дүрийн бүсгүй бол зүгээр мэт зѳрбн ѳнгѳрѳх ёстой тэгээд тэр гаргаас минь бариад л...
кай : хэр удаан гэнэн хонгор царайлах гээв
тѳсѳѳллѳѳс гажуудсан үнэн.
Би : юу
кай : ахх ким савол чи үнхээр сайн жүжигчин юмаа. Саяхан л найзийгаа аварч буй мэт царайлаад л явсан мѳртлѳѳ одоо хѳх ѳгзѳг нь гарах шахам даавууний ѳѳдѳс зүүгээд урд минь хараал идсэн миний нэртэй цамцийг ѳмсѳж сууснаар чи миний анхаарлийг датаж чадан гэж бодоо юу. ийм арчаагүй үйлдэл хийдэг Чи үнхээр үнэ цэнгүй юм ким савол.
хүйтэн хонгилд гайхалтай минь цуг үлдээн явхад нулимс хацар даган урсаж байв.
Ямар новш нь вэ?
би хэн нэгэнээс тэр тусмаа шохоорхдог түүнээс үнэ цэнгүй гэх хүйтэн үг аван чинээ сансангүй.
уур хүрэхийн зэрэгцээ гомдож. Түүнийг шохоорхсон ѳѳрийгѳѳ зүхэж байв.
гомдол бус хорсол мэдрэгдэн хэн нэгэнд тэр тусмаа play boy д үнэ цэнгүйдсэн гэх аймшигтай хатуу үгийг сонссон надад хүнд зохилт болсон.
хурдан хурдан алхсаар урсах нулимсаа ч үл анзааран танхимийн голд тамхи сорох кай ийн зүг алхан.
танхим дүүрэн тас хиих дуу хадан хѳгжим чимээгүйтэж хүн бүрийн анхаарал бидэнд тѳвлѳрсѳн ч би үл хайхран муухай харж байв.
би : хэн нэгэн тэр тусмаа чам шиг хормойн донтой новшоос үнэ цэнгүй гэх үг ягаад сонсох ёстой юм ...чи хэн юм Ямар новшин болоод намайг үнэ цэнгүйгээр минь дуудаж байгаа юм.
улайж хавдсан хацараа илбэн ихэмсэг дүрдээ орон хѳмсѳг зангидахдаа одооч түүний нүүрэнд жуумалзалт байсаар байв.
кай : харин чи хэн юм ямар ѳлигчин нь болоод надад гар хүрж байгаа юм. Ѳѳрийгѳѳ хэн гэж бодоов! чи үнэ цэнгүй харагдсан учираас үнэ цэнгүйгээрээ дуудуулж байгаа юм. Хэн нэгэний ѳвѳрт орох гэж гоёдог охид үнэ цэнтэй хэргүү
кай: тэгээд ч би ѳмѳн нь хэлсэн байхаа чам шиг фэн охин миний сонирхол биш гэж.
урам хуграм хатуу үгс шохоорхлийг минь юучгүй нураачхан тэр түүнийг гэх бяцхан зүрх минь зарцаж хѳлдѳх мэт үл зохилон
кай гэх нэрийг томоор сийлсэн түүний цамцийг тайлан түүнрүү шидхэд тэрээр хѳмсѳг зангилан дэлбэрхнүү гэлтэй уурлаж байв.
би: одооноос би чиний хараал идсэн фэн биш бас юу гээч одоо бол чи ч минйй сонирхол биш!
хариу сонсолгүй танхимийг орхин гарахдаа нулимс минь урсаар байв. Түүнд сайндаа биш харин түүнийг шохоорхсон ѳѳртѳѳ урам хугарсандаа уйлж байгаа юм.
хайран юм түүнийг хайралсѳн мѳч бүр хайран байна.
YOU ARE READING
СҮҮЛЧИЙ ЗАХИДАЛ
Romanceкай: би чам шиг арчаагүй охидийг сонирхдогүй... сургууль даяар мэдэх playboy ким жунин охидийг шархлуулагч гэх хочтой эгэл жирийн муу залуу. Муу залуун амьдралд гэнэтхэн орж ирсэн фэн охин.