хайр гэгч хачирхалтай зүйл шаналгаж мѳн инээлгэж чаддаг асар их хүчтэй зүйл.
хүн тѳрлѳхдѳн битгий хэл амьд амьтад хүртэл хайрын ѳмѳн хүчин мѳхѳстѳн.
харин би? би кайг хайрлаагүй атал юунд зүрх минь ѳвдѳн вэ? хэдхэн хатуу үг сонсон юунд уйлан вэ?
би хайрыг мэдэн ямар хүчтэй ямар агуу мѳн ямар хэрцгийг ч мэдэх учир кайг гэх сэтгэл минь хайр бус шохоорхол гэдэгийг мэдэж байна.
.
.
.
сэтгэл санаатай минь адилаар үүлс цувж тэнгэр бүрэнхийлхэн тун таатай.
таатай хэдий ч мѳн хүйтэн юм. Гайхалтайн би нэмгэн цамцтай гарч ирсэн. зѳѳлѳн салхилах салхи нэмгэн цамцийг минь хайруулам хүйтэнээр үлээнэ.
....? энэ цамцнаас ѳѳр чамд цамц байдаггүй хэргүү
дулаахан зүйл дээрээс минь хучихад гайхсаар хархад кай нѳгѳѳл нэг эхэмсэг тѳрхѳѳ хадгалан зогсон.
хѳмсѳг зангидан цамцийг авах гэхэд...
кай : наадах чинь чиний цамц минийх биш байтал ягаад надруу шидсэн юм Надад ѳѳрийнхѳѳ зүйлийг хадгалуулхийг хүсээ юу
хэт бардам юм.
би : чиний нэртэй болхоор ѳмсмѳѳргүй байна. санаж байгаа бол би фэн тань байхаа больчихсон.
кай: хэн зѳвшѳѳрсѳн юм?
би: хэнээр зѳвшѳѳрүүлэх ёстой гэж би ганцаараа шохоорхсон шигээ ѳѳрѳѳ хаяж байна.
кай : намайг дуртай үедээ хайрлаж дургүй хүрхээр нь хаячихдаг эд гэж бодоо юу
би : энэ миний сэтгэл байтал ягаад чи үүнд анхаарал тавиад байгаа юм.
кай: чи миний хараанд ѳртчихсѳн учираас надад чи хамааралтай байна.
гаранд минь хүчтэй ѳвдѳлт мэдрэгдэж кай гарнаас минь чанга атгасаар сургуульд орж байв.
би : Х.хѳѳе гар тавилдаа.
би: ѳвдѳѳд байншдээ
кай : чимээгүй явахгүй бол ч буудал орчхон гэж мэдээрэй
бие минь зарцах шиг л болов. Айсандаа чимээгүй араасан алхах боловч гар минь ѳвдсѳѳр.
сургуульд ороод л түүнийг хаашаа явж буйг мэдсэн юм айх сандрах зэрэгцэн гараа датан сул гараараа зохих боловч тэр үл тоосоор алхан.
би: тавь! ТАВЬ ГЭСЭН ШҮҮҮ! НАМАЙГ ТАВЬ...
кай : чимээгүй яв гэж хэлсэн шүү
би : чи ямар новшоо хийгээд байгаа юм яг одоо намайг тавь үгүй бол ....
кай: үгүй бол юу гэж? юу хийх юм намайг зохих юмуу? мм
тэрээр надруу ойртон гарийг минь атгах атгалтаа чангалсаар ийн хэлхэд би уруулаа хазлан хэн нэгэнээс тусламж гуйхийг оролдож байв.
би: би...би... Би орилон шүүү
кай жуумалзан.
Кай : мм орлилдоо хариудан намайг юу хийхийг хар!
занал хийлэх мэт шүднийхээ завсараар ийн хэлхэд би айсан боловч сул дорой харагдахийг хүссэнгүй орилхоор ам нээхэд....
миний дуу зѳвхѳн надад сонсогдох мэт...
Миний цуйрай амнаас минь үл гаран.
түүнтй хэл аманд дотор минь бүжхэд би юу үл хийхээ мэдэн. Биеэр минь ѳт гүйх мэт шинэлэг мэдрэмж биеийг минь бүхэлж. түүний зѳѳлхѳн уруул намайг эзэмдхэд би түлхэж эсвэл дургүйцсэнгүй.
амьсгал дутагдсан учир бие биеэсээ салан.
хэдий саяхан салсан ч бидний уруул бие биерүүгээ тэмүүлсээр байгаан хачин
YOU ARE READING
СҮҮЛЧИЙ ЗАХИДАЛ
Romanceкай: би чам шиг арчаагүй охидийг сонирхдогүй... сургууль даяар мэдэх playboy ким жунин охидийг шархлуулагч гэх хочтой эгэл жирийн муу залуу. Муу залуун амьдралд гэнэтхэн орж ирсэн фэн охин.