•3•

24 6 2
                                    

(Medyayla dinleyebilirsiniz)

YOONGİ'NİN AĞZINDAN:

Tanrım.. Kendine ne yapmıştı öyle. Odaya girdiğimde ve onu gördüğümde gerçekten ölmek istedim. Bunlar benim suçum olabilir miydi? Yoksa tesadüf mü? Hemen ambulansı aradım. 14 dakika içinde geldiler. Ben de yanında gittim, ona destek oldum. Şu anda yoğun bakımda. Bileğindeki yara derin değil ama çok kan kaybetmiş. Ona güveniyorum, bunun üstesinden gelebilir.

~DOKTOR: Hastamızın durumu iyileşme göstermeye başladı ancak trajik bir olaya benziyor. Psikolojik baskı altında yapmış ise son olayları hatırlamayabilir. Geçmiş olsun, hastayı görebilirsin ama konuşturmamaya çalış.

Kafa sallayıp içeri girdim. Sayıklıyordu..

~SEN: Jungkook..Kookie.. Neden ha? Neden, neden, neden.. "Mutlu değilim, biri bana nasıl olunduğunu öğretmeli.."

Jungkook?! Yoksa.. Yoksa aynı sahneye çıkacağım kişi mi?! Ahh hayır.. Şu an anlamaya başlıyorum. Ve kesinlikle haklı. İlişki yasağı var ve Jk ondan ayrıldı. Ağladı, benim yanında olmamı istedi. Ben de onu sırtından bıçakladım.. Şirketin aramasını görmüş olmalı. Kesinlikle haklı ve kendimi asla affetmeyeceğim..
Gözlerini açıyor..

~SEN: Yoongi ne old-

~YG: Şş. Konuşmamalısın, kendini yorma sana her şeyi anlatacağım.

Kafa salladı ve uyumaya devam etti.

SENİN AĞZINDAN:

İçeri girenin Yoongi olduğunu görünce şaşırmadım açıkçası. Ama ne olduğunu bile zar zor hatırlıyorum. Sanırım intihar gişimi idi.. Yeniden uyumaya koyuldum.

~YG: Çok masumsun.. Bir melek gibi. Benden hoşlanmadığını biliyorum. (Adın), ben seni seviyorum..

Bunu söyledikten sonra çıktım odadan. Çıkışta ağzında maske takılı ve deli gibi koşan birini gördüm. Herhalde bir yakını hastanede idi. Önemsemedim ve arabama bindim.

JUNGKOOK'UN AĞZINDAN:

Deli gibi koşuyordum. Keşke kayıp düşseydim de onun o halini göremeseydim. Kalbim parçalandı.. O masum kız benim yüzünden intihara kalkışmıştı. Malesef bunun yükünü kaldırmazdım. Şirketi aradım. "Ben çıkmıyorum." dedim. Anlamadılar. Bağırdım " Ben sahneye falan çıkmıyorum. Bizim yüzümüzden binlerce insan canına kıyıyor. Hala görüyorum. Bileklerine adlar yazıyorlar. " O kız niye ben değildim ha?!" diye bağırıp ağlıyorlar. Her gün
karşılaşıyorım bu durumlarla. Ben o "intihar ettiren" gruba dahil olmak istemiyorum Hyung. Tam olarak bunları dedim ona. O benim için her şeyinden vazgeçmeye hazır. Ya ben? Bense yalnızca kendimi düşündüm. Çok pişmanım. Ona bunları söyleyeceğim. Beni affetmeyecek biliyorum. İçindeki nefret ve kin alev alacak hatta. Umursamıyorum. Beni öldürmek isteyebilir. Her şeye razıyım yeter ki her şeyimden vazgeçmeye hazır olduğumu bilsin. İşte uyanıyor..

~SEN: Ju- Ju- Jungkook?

~JK: (Adın).. konuşmaya çalışma. Ben konuşacağım.

~JK: Bak (Adın). Sana çok haksızlık yaptım farkındayım. Lafı uzatmayacağım. Seni yormak istemiyorum.

Ağlıyordu.. Ben de ağlıyordum..

~JK: Bu yaptıklarımı telafi etmem için bana bir şans daha verir misin? "Benimle evlenir misin?"..

BTS İLE HAYAL ETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin