JUNGKOOK~SUGA •1•

52 5 4
                                    

Senin ağzından:

Uyandığımda yanımda kimse yoktu. Güneş yeni doğuyordu, dün geceyi hatırladım. Tanrım başım ağrıyordu. 2 aydır sevgilim olan Jungkook yanımda değildi. Burnuma yanık kokusu gelmeye başladı. Yüzümü yıkayıp aşağı indim.

Jungkook'un ağzından:

Sanırım uyandı. (Adın) a bu sabah güzel bir kahvaltı hazırlamak istiyorum çünkü beni son görüşü olacak. Nedeni ise BTS adlı bir grup için teklif aldım ve malesef ilişki yasağı var. Onu dünyalar kadar seviyorum ama şirkete karşı gelemem. Dans, şarkı, rap... bunlar benim çocukluk hayallerim. Onlardan vazgeçemem. Tek sorun ise bunları ona nasıl açıklayacağım ve nasıl karşılacağı. Sevinecek hali yok tabi. Beni ne kadar sevdiğinin farkındayım ve çok üzülüyorum. Herneyse aşağı iniyor.

~Sen: Aishh! Dün nasıl içtiğimizi hatırlamıyorum bile.
~JK: Başım çok ağrıyor. Kahvaltı hazırladım gelsene. Bu zamanları iyi değerlendirmelisin...

Ne demek istediğini anlamazsın ve yemeye başlarsın.

~JK: Kahvaltını bitirdiysen seni biryere götüreceğim. Hazırlan hadi.

Kafa sallarsın ve odana çıkarsın. Anlam veremediğin şeyse sana bir kere bile aşkım vs. dememesi üstüne üstlük adını bile anmamış olmasıydı.Merakla hazırlanıp arabaya binersin ve gitmeye başlarsınız...

Bu ilk kitabım. Umarım beğenirsiniz en azından emek var.

BTS İLE HAYAL ETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin