Neden Biz?

97 23 27
                                    

Neden biz kaybettik?

Bu soruyu kendime defalarca sordum. Neden ben? Neden başkası değil de ben? Diye..
Aslında o kadar çok nedeni var ki;
Saymaya başlasam kendimden nefret edeceğim neden böyle biriyim diye.

Kaybettik evet. Neden mi? Çünkü inandık..Çünkü kıyamadık..Çünkü sevdik.. Çünkü haddinden fazla değer verdik..

Ama anlatsam anlatılmıyor ki. Her defasında aynı şeyler hep aynı hüzüntü aynı pişmanlık.

Şuan düşünüyorum da
Ya bir insan her defasında aynı aptallığı nasıl yapabilir?
Nasıl inanabilir?
Nasıl "güvenebilir?"
Ama biz inandık biz güvendik biz kıyamadık kıramadık üzemedik abi

Aynı şeyleri yaşayacağımızı bildiğimiz halde aptalca peşinden gittik. Acı da olsa değer dedik. Bu yüzden kaybettik ya zaten.

Ne kadar ahmakça bir şey yaptık farkındayız değil mi?
İnandık
Güvendik
Sevdik
Biz onların yaşattıklarını görmezden geldik onlar bu halimizi görmezden geldi. Farklıydık işte.. Onlar üzmeye aşk dediler, bizler onun için üzülmek aşktır dedik..
Onlar canı istediği gibi davranırken, biz canı yanmasın diye kırk takla attık.. Onlar ağlatmaktan zevk duyarken , biz onlar için ağlamayı da göze aldık.. Dedim ya farklıydık işte.

'Yaşıyor musun? '' dediler
''Evet'' dedik..
Ama ölü gibi yaşadığımızı kimse bilsin istemedik. Güçlü durmaya çalıştık. Yürekte dayanacak mecal yoktu evet, yorgunduk, kırgındık..
Ama düşmedik.. Her defasında aynı acı da gelse hatta daha zoru da gelse düşmedik. Moralimiz bozuldu, psikolojimiz altüst oldu, aç kaldık yemek yiyemedik, ağladık geceler boyu, karanlıkta kaldık, dört duvar üstümüze geliyor korkuyorduk.. Yalnızdık.. Yetim kalmış bir yavru kedi gibi ölmeye mahkumduk.. Her gün tekrar tekrar öleceğime bir defa öleyim dedik.. Evet ölmeyi düşündük..
Ölünce geçer dedik
Halbuki geçmeyecekti..
Bize her sorulan "iyi misin?" sorusuna iyi olmadığımız halde sırf halimizi bilmesinler diye dünyanın en yalan cevabı olan "İyiyim" lafını dedik.. Oysa ki iyi değildik..
"Kırgınım abi, yorgunum, dargınım insanlara, onlar kötüler, Onlar iyiyi ezerler ve ben iyi olduğum için ezdiler kırdılar beni. İçim yanıyor abi nefes alamıyorum hıçkırıklar boğazıma düğümleniyor ağlayamıyorum gözümden yaş geldiği halde gülüyorum kimse bilmesin diye. İyi değilim abi ben hiç iyi değilim, acı çekiyorum abi " diyemiyoruz ki..
Zaman böyle mi akacak hep. Kötüler iyileri hep mi ezecek..
İyiyiz diye insan değil miyiz abi?
Can yok mu bende?
Onlar hayatın tadını çıkarırken biz neden bu haldeyiz? Neden abi? Neden? Ne için ? Niye bu haldeyiz?

......
Kaybettik be Albayım
Dürüst olduğumuz için
İyi niyetli olduğumuz için
Acımasız olmadığımız için
Vicdansız olmadığımız için..

Kaybettik...

KAYBETTİK ALBAYIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin