"Yani bu demek oluyorki beni arıyan bir ailem mi var?"
"Evet yoona seni tam 19 yıldır arıyorlar. "
"Bu doğru olmalı çünkü ben 2 yıl okula gitmedim." Ellerini birleştirdi. "Steven, beni onlara götür."
Ne diyeceğimi bilemiyordum bunu Miheal'a söylemeliydim onun izni olmadan bir şey yapamam."Yoona bunu gerçek babana söylemeliyim. Onların kararlarını almalıyım."
"Peki. Tamam steven. Sana bir şey daha soracağım."kafamı olumlu anlamda salladım."Yanımdaki çocuk Park Jimin o bir kurt değil mi?" Kokusunu almış olmalıydı.
"Evet Yoona o bir kurt. Ve ondan uzak durmalısın o senin vampir kokunu almış olabilir ve biliyorsun... kurtlar vampirlerden hoşlanmaz."
"Biliyorum steven ama ben kurtlara karşı kin beslemiyorum. Hem ben yarı kurdum belkide vampir kokumdan çok kurt kokumu hisetemiştir?"
Doğru bu olabilirdi yoksa jimin onu öldürürdü. Ama ölümsüz değilse tabi. "Aslında evet jimin senin kurt kokunu almamış olabilir. Ama almışta olabilir. O yüzden jiminden biraz uzaklaşman iyi olur. Belkide senin kokun onu yorduğundan kurt veya vampir olduğunu anlıyamamıştırda."
Yüzü düşmüştü."Denerim...steven konuşmamız bittiyse gidebilir miyim?"Onu sıkmak istemiyordum. "Tabi Yoona nasıl istersen. Ama tekrar konuşalım olur mu?" Sadece kafasını sallamakla yetinmişti.
~Yoona~
Jimin'den nasıl uzak durabilirdim ki? Tam bunu düşünürken omzumda bir el hissetmemle arkamı döndüm. Ah muhteşem bu Jimin'di ondan uzaklaşmam gerekiyor ama nasıl?
"Yoona iyi misin?"
"Tabikide chimmiy!" Ona lakap takmakmı cidden nerden bu cesaret o bir kurt yoona!
"Ah Chimmy? Bunu sevdim." Zihnini okumak istiyorum ama beyninin içine girdiğimi anlar ve alamadığı kokuyu almış olur." Yoona bugün boşsan birlikte bişeyler yapalım mı?"
Beni kesin orada sıkıştırıp öldürecekti ah hayır bunu kesinlikle yapmam gerek jiminden uzak durmalıyım jiminden uzak durmalıyım. "Üzgünüm Jimin yanında olamam işlerim var." Ona yalan atmıştım ah evet bu muhteşem!"
Yüzü düşmüştü. "Piyano öğrenmek istiyeceğini zannediyorudum." Bunu çok istiyordum. Ama yinede korkuyordum. Steven bana uzak dur demişti onu dinlemeliydim.
"Çok isterdim Chimmy ama üzgünüm." Cidden yüzüm düşmüştü.
"Hey ufaklık tamam üzülmene gerek yok başka bir zaman sana piyano çalmayı öğretebilirim öyle değil mi?" Kafamı onaylarcasına salladım ondan uzaklaşmalıydım.
"Gitmem gerek Chimmy! Görüşürüz." Tabi görüşmemizin imkansız olmasına rağmen.
"Gülümsedi ve bahçeye doğru ilerledi."
Bende vampir hızını kullanarak bahçeden dışarıya çıktım. Eve gidip rahatlamam ve jimin'den nasıl uzak duracağımı düşünmem gerekiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurt Adam Jimin İle Hayal Et Düzenleniyor..
RandomYarı vampir ve yarı kurt Bir Yoona Ve onu seven kurt adam Jimin Yarı Vampir Yarı Kurt! Kurt ve Melez Aşkı