SEN BİR MELEZSİN

787 24 2
                                    

Jimin muhteşem bir şekilde piyano çalıyordu ve piyano çalarken onun yanına oturmuştum ondan kurt kokusu geliyordu jimin kurttu. Normalde hiçbir vampir kurttan hoşlanmaz ama nedense ben.. ben kurtlara karşı kin besliyemiyordum. Peki oda benim vampir olduğumu anlamışmıydı? Sonuçta o bir kurt anlamış olmalı. Bittirdiğinde bana baktı ellerimi kaldırıp birbirine vurdum "Jimin bu muhteşemdi" etkileyici bir şekilde çalıyordu piyanoyla bütün gibiydi bundan etkilenmemek mümkün değildi

"Ah teşekkürler Yoona. Biliyormusun buraya benimle birlikte giren tek kişisin" bundan ne anlam çıkarmalıydım hatta anlam çıkarmalımıydım

"Şeref duydum bay park. Ah çok şanslıyım" dedim gülerek, oda gülüyordu.

"Sınıfa gitmemiz gerekiyor Yoona, benimle gel."

"Tamam jimin hazretleri peşinizden geliyorum." Erkeksi bir şekilde kıkırdıyordu.


Sınıfa girdik ama herkesin gözü jimin ve bendeydi aralarında fısıltılaşıyorlardı ama ben onları duyabiliyordum eminim bunu duyan sadece ben değildim jimin'de duyuyordu ama bir tepki vermiyordu. Jimin'in kurt olduğunu  gelişmiş vampir duyularımla ayırt edebiliyordum.
Sınıfa bir öğretmen girdi kendini tanıttı
"Merhaba çocuklar ben Steven Chrus ses eğitiminizi benden alacaksınız bu kadar bilgi yeterlidir umarım"dedi.

Burnuma vampir kokusu geliyordu yoksa Steven vapirmiydi, sınıftaki başka birinden mi geliyordu bu koku? Ama neden ilk geldiğimde fark etmedimki. Steven'nın gözlerinin içine baktım biz vampirlerin 6. Hissi kuvvetlidir çünkü VC17 virüsü bize bu özelliği veriyordu. Steven'nın gözlerine bakıyordum hemen saçımı topladım eğer vampir kokum ona giderse tepki verir ve vampir olduğunu anlıyabilirim.

~Steven~

Sınıfa girdim ve kendimi tanıttım tam konu anlatmak için çantamdaki gerekli malzemeleri çıkarıyordum ki burnuma biraz vampirimsi ve birazda kurtumsu koku geldi melez kokusu.

Okulda bir sadece kurt ve sadece bir vampir vardı ama şu an melezde var. Melez biri vardı kesinlikle bundan emindim 6. Hissim beni yanıltmazdı. Ama sadece vampir değil yarı kurt .Bu eski öğrencilerden olamaz yeni gelen.bir kıza gözüm takıldı bana gözlerini dikmiş bakıyordu melez kız bu olmalıydı.

Onun ismini merak ettim yeni geldiğini bildiğim için " yeni gelenler ayağı kalksın ve bana kendini tanıtsın" dedim. Yeni gelen kızın o olduğunu biliyordum. Ve ayağı kalkan tek o olmuştu "tanıt kendini" dedim kendimden emin bakışımı yaparak. "Ben Yoona Hwang" bu Hwang ah tanrım bu kız bir melez hemde Hwang soyundan dünyada sadece 4 tane melez vardı Sofia Hwang, Michael Hwang, Tyler Hwang ve  Gregor Hwang. Ama bu kız nasıl... Bu koku sadece melezlere ait ve soyadı ise Hwang bunu Micheal'a söylemeliyim bu Micheal'ın ve sofianın kayıp çocuğu olabilir.

"Efendim!" Konuşan Yoonaydı "Efendim beni duyuyor musunuz?" Evet dercesine kafamı salladım. "Peki, yerime oturabilir miyim?"

Ona babasının ismini sormalıydım ama sınıfta olmazdı. "Ah evet Yoona oturabilirsin aklıma birşey geldide ona takıldım. Ha bu arada seninle özel konuşmam gereken bir konu var müdürün isteği." Diye yalan attım yoksa onla konuşamayacaktım. Biraz ders anlattıktan sonra zil çaldı ve Yoona'yı yanıma çağırdım"beni takip et yoona" dedim ve ona gerilmemesi için bir gülümseme sundum. Odama geldiğimizde Yoona köpek dişleriyle dudağını sıkıyordu ah kan kokusunu almış olmalı.

"Efendim nasıl soracam bilmiyorum ama bu kan kokusu" duraksadı dudağını birbirine bastırıp devam etti "beni tahriş ediyor. Sizdemi vampirsiniz?"beklediğim soruydu

"Evet Yoona ben bir vampirim." Ona kan torbasını uzattım kendini çok kasıyordu acıkmış olmalıydı.

"Teşekkürler Steven."

"Yoona sakınacası yoksa bişey soracağım."

"Dinliyorum."

"Babanın...Babanın adı ne?"

"Mark joseph" kanı içiyordu "neden sordun Steven?"

"Ah sadece merak Yoona. Peki birşey daha soracağım."

"Bana artık soracağım deme ve SOR"

"Pekala, sen onların öz çocukları mısın?"

"Bu aramızda kalacak değilmi Steven aksi takdirde kafanı koparırım." Bunu yapabilirdi. Çünkü o bir melezdi ve güçlüydü.

"Bana güvenebilirsin Yoona aksi takdirde kafamı koparman serbest."

"Ailem beni bir ormanlık arazide bulmuş öz çocukarı değilim evet. Biyolojik ailemide tanımıyorum ama ailem beni ormanlık araziye bıraktığında yanıma birde ismimi ve soy isimimi koymuşlar ' Hwang soyundan Yoona' ve melez yazmışlar en dibe melez ne demek tam olarak bilmiyorum ama normal bir insan değilim vampirim bunu  biliyorum yani vücudumda VC17 viriüsü var. Birde Almanya Berlin eyaletinde  yaşıyordum ismim ise Laura Joseph Ailem bana o notu gösterdiğinde ben 15 yaşındaydım aslında ismimi seviyordum ve Yoona olması güzel geliyordu ama hwang... ah nediyeceğimi bilemiyorum. Bi anlamı var mı ? Onu bile bilemiyorum."

"Yoona ben seni tanıyorum. Evet sen bir melezsin ve melez demeki yarı kurt yarı vampir anlamında ama bu bilinenlerde sadece 4 kişide vardı sen onların kayıp kızları olmalısın."

"Ben yani hem vampir hemde kurt muyum?"

"Evet sen bir melezsin Yoona!"

Kurt Adam Jimin İle Hayal Et Düzenleniyor..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin