PİYANO ODASI

1.2K 29 14
                                    

Mimar sinan lisesinde konservatuar bölümü okuyordum.

Çok başarılı olduğumdan, ailem kendimi geliştirmem için Kore'ye gitmemin benim için daha iyi olacağını söyeldi bende kabul ettim ve Kore için bilet aldım. Seyahat ederken müzik dinlemek ve müzik dinliyerek uykuya dalmak benim için muhteşem bir histti. Hemen spotify müzik listemideki şarkıları dinlemek için şarkı listemdeki  şarkılardan rastgele birini açtım.

____________11 saat sonra_____________

Sonunda Kore'ye vardım derin bir nefes aldım. Ev bulmak benim için bir dert değildi annem ve babam çok varlıklı insanlar olduklarından korede ultra lüks bir ev satın almışlardı
Eve vardım. Evime vardım hayata bir adım yaklaşıyor ve kendimi artık bağımsız hissediyordum artık anne dırdırı olmayacaktı bu muhteşem. Çok yorgunum ve hemen üstüme rahat ve tatlış olan pijamalarımı giyindim.

 Çok yorgunum ve hemen üstüme rahat ve tatlış olan pijamalarımı giyindim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Erkenden yatmak istiyordum çünkü okula gidecektim. Alarmımı sabah 7:05'e kurdum. Erken kurmamın nedeni  tekrar yapacak olmamdı.Ve kulağımda taylor'ın efsanevi sesi ve şarkılarıyla uyudum. Sabah oldu tam istediğim  gibi 7:05'te kalkmıştım. Dişlerimi fırçalayıp üzerimi giydim.

Kahvaltımı yapıp sonrada  konu tekrarı yaptım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kahvaltımı yapıp sonrada  konu tekrarı yaptım. Çantamı hazırlayıp okula gittim saat tam 10:37 idi. Sınıfa girdim ve yerime oturdum.sınıfım 12/A 'ydı

Hoca beni arkadaşlarımla tanıştırmak için yanına çağırdı ve 
" kendini tanıtır mısın tatlım" dedi. İyi birine benziyordu sevmiştim.
"Öncelikle herkese merhaba ben laura ismim size yabancı gelmiş olabilir. Korede bulunduğum için korece ismim olan Yoona size daha kolay gelecektir. Bu yüzden ben Yoona Hwang tanıştığıma memnun oldum. Gerçek ismimin yabancı opma nedeni şu ben almanım ama korecem neden bu kadar iyi diye merak ediyorsunuzdur. Babam ve amcam koreli haliyle korece öğrenmem çok zor olmadı ve kendimi korecede geliştirdim." Herkes pür dikkat beni dinliyordu cidden çok açıklama yapmıştım yeterliydi çok konuşmaktan nefret ederim "tanıştığıma memnun oldum. Umarım iyi anlaşırız." Dedim ve suratıma en yakıştığını düşündüğüm gülümseyi yapıp en arkalarda boş olan bir sıraya geçtim sıra arkadaşım kafasına sweatinin kapşonünü geçirmiş anlını masaya yaslamıştı. Yanına oturdum pek konuşan birine benzemiyordu bu içimi rahatlatmıştı doğrusu. Ders esnasında konuşan bir sıra arkadaşı istemezdim doğrusu. Hoca dersi anlatmış ve özet çıkarmamızı istemişti herkes üflerken ben hiç bir tepki vermiyordum bu ödevleri sevdiğim anlamına tabiki gelmiyor.  Yanımdaki sıra arkadaşıma baktım ama halen aynı durmuştum açıkcası biraz tedirgin olmadım değil dürtmelimiydim? Ah evet kesinlikle! Elimi omzuna attım ve kafasını kaldırdı yüzünde maske vardı ama gözleri... cidden muhteşemlerdi. Bana 'n'oldu' der gibi bakıyordu"şey merhaba ben Yoona kafan ders boyu böyle olunca tedirgin oldum ama sen beni takma onun taklidini yaparak uyumaya devam et dostum" dedim.

Maskesini çıkarttı, sırıtıyordu mükemmeliyetçiliğini ilan ediyordu yüzü elini bana uzattı "merhaba laura." dedi Yoona dememişti demekki beni dinlemişti. Elimi uzattım ve ismini söylemesini beklediğimi belli edermişçesine. "Ah tanıştığıma memnun oldum...mmm-"

Bana bakıp sırıtışına devam ediyordu " ah evet ben Jimin... Park jimin" sırıtışına eşlik ettim ve yarım kalan sözüme devam ettim.

"Tanıştığıma memnun oldum Jimin."

"Bende tanıştığıma menun oldum Yoona ah üzgünüm ... loura."

"İstediğini söyliyebilirsin ama genelde Yoona ismini kullanmayı tercih ederim."

"Peki nasıl istersen." Saatine baktı ve aceleyle kalktı ona sorar gözlerle bakıyordum.

"Ne oldu. Neden hızlı davranıyorsun?"

"Ah piyano çalmam gerek. İstersen benimle gelebilirsin Yoona."piyano sesine aşıktım.

"Ah bunu çok isterim Jimin piyano sesine bayılırım."

"Yeap bu muhteşem Yoona bunu duyduğuma memnun oldum. Hadi o zaman zaman kaybetmiyelim." Dedi ve kolumdan tutup piyano odasına götürdü.

Kurt Adam Jimin İle Hayal Et Düzenleniyor..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin