Rose gözünü açtığında önünde deney tüplerini görmüştü yanında Jimin vardı.
Kafasını sola çevirdiğinde tanımadığı 6 kişiyi görmesi bir oldu.
"Neredeyiz biz" diye sordu Jisoo.
"Biliyorum tanışmanın sırası değil ama ben Rose" dedi Rose kısık sesiyle.
"Neden buradayız ve bağlıyız" diye sordu Jisoo.
Gelecekteki zaman da olan So Hyun ve Taehyung bu konuşmaları duyuyorlardı. Ve onlarla bağlantı kurmak için iki boyutta da olan bir eşya ya dokunmaları gerekiyordu.
Jimin uyandı. Bi görünmez oluyor bi görünür oluyordu.
"Ya! İyi misin?" diye sordu Rose.
"Hey! Jimin!" diye tekrarladı Rose.
"Kendimi iyi hissetmiyorum" dedi Jimin.
"Başım ağrıyor neden bu kadar çok şey düşünüyorsunuz?" diye sordu Lisa.
Jungkook sürekli önceden dokunduğu kişilerin şekline giriyordu.
Rose'un üstünde elektrik dolaşmaya başladı.
Rose bi küfür savurdu.
Hae Jin oradaydı. Onu da bağlamışlardı.
Suga sürekli gelecekle ilgili kabus görüyordu.So Hyun onlarla iletişim kurabilecekleri bir şey bulmuştu.
Ona dokundu ve konuştu."Hey! Çocuklar iyi misiniz?" diye sordu So Hyun.
"Ne oluyor? Ses nerden geliyor?" diye sordu Jungkook.
"Uzun hikaye bunu anlatmam uzun sürer ama biz sizinle önceden tanıştık." dedi So Hyun.
"Çok saçma! Başım zonkluyor!" diye bağırmaya başladı Lisa.
"Baş nasıl zonklar biri bana anlatabilir mi acaba?" diye sordu Jin.
Jimin hala bi görünmez oluyor bi görünür oluyordu.
Rose Jimin'in yanına yaklaştı.
Arkadan bağlı elleri ile onun ellerini tuttu. "İyi olacaksın" dedi Rose.
"Bana çok tanıdık geliyorsun daha önceden tanışmış olabilir miyiz?"diye sordu Jimin."Bence olabilirsiniz " dedi Taehyung.
"Kimsin sen?" dedi Jimin.Sonra hepsinin başı ağrımaya başladı.
Yaşadıklarını hatırlamaya başladılar.
Önceden tanıştıklarını Suga'nın onlara geçmişe dönmelerini söylediğini. Rose ve Jimin'in vampir olduğunu. So Hyun'un onları geçmişe gönderdiğinini ve şuanda denek olarak kullanılacaklarını.
"Hatırlıyorum!" diye bağırdı Jimin.
Hemen Rose'a baktı.Profesör içeri giriyordu.
"Sonunda sizi yakaladım"dedi Chang Su.
"Birazdan kaçıracaksın" diye ekledi Jennie.
"Senin dilin fazla uzunmuş. Önce senden mi başlasak acaba" dedi Chang Su.
"Deneme bile" dedi Suga.
Jisoo Jin'e bakıyordu. Jin'in ağzını bağlamışlardı zamanı durduramasın diye.
Jimin' de Jin'den farklı bir yanı yoktu o da görünmez olursa diye zincirlemişlerdi.
Chang Su'nun adamlarından birisi yanına geldi.
Chang Su gülmeye başladı.
"Onlarla tanışmanın vakti geldi sanırım" dedi kahkahalarla Chang Su.
"Burdan kurtulduğumuzda o gülücüklerini senin bi yerine sokucam" dedi Rose.
"Ooo terbiyemizi takınalım değil mi Rose hanım" dedi Chang Su.
Ardından şu şekilde ekledi. "Göreceğiniz şeyler karşısında çok şaşıracaksınız."Chang Su "getirin onları" diye emretti.
Gelenler karşısında herkes şoktaydı.
Öncelikle bölüm bayağı geç geldi bundan dolayı özür dilerim. Şimdi hikayeye yeni kişiler eklenecek. Baya kalabalık bir kadro olacak ama olsundu.
Kadroya yeni katılacak kişileri çok seveceğinizi düşünüyorum çünkü ben hikayemde olacak tüm grupları ve oyuncuları cidden bi dizide görmeyi çok isterdim. Neyse biraz uzattım yeni tanıtım gelecek ve kapakta değişiklik olacak umarım seversiniz.🌠💜💦
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜÇ KANUNLARI (BTS&Blacpink&EXO&RED Velvet)
AçãoFani dünyada sadece biz farklıyız. Diğerlerine benzemiyoruz. Benzemiyoruz derken öyle uzaylılara falan benziyoruz demek istemedim ama yakında onların da istilasına uğrarız. Malum her türlü şeyi yaşadık. İnsanlar bizi denek olarak kullanmak istiyor...