Bazen kendinizi o asla uyanamadiginiz ruyalarda sanarsiniz. Kosarsiniz tum gucunuzle kosarsiniz. yorulan ayaklariniza sıkısan kalbinize ve cigerlerinize dolan havaya aldirmadan. Sadece kosarsiniz. nereye gittiginizi bilmeden. kaybolacaginizi umursamadan. sadece kurtulmaya odaklanarak.Ormana girersiniz. karanlik, korku ve gozyaslari... karanliga adim atarsiniz arkanizdaki karanliktan kurtulmak icin. baska bir karanliga. daha buyuk bir karanliga. ve dusersiniz. karanlik ormanda dusersiniz. ve kimse sizi bulamaz. kimse sizi aramaz. kimse sizi umursamaz. kimse sizi sevmez. kimse,kimse,kimse!!! lanet olasi kimseler.
gozlerimi actigimda bir odadaydim. kendi odam degildi. burnuma dolan hastane kokusuyla irkildim. ayaga kalkmaya calistim ve birden yataga dustum. niye kipirdayamiyordum. Bacaklarim... neden onlari hissedemiyorum. Yoksa yerlerinde degilmiydiler. korkuyla bacaklarima yada onlarin olmasi gereken yere baktim. ve tuttugumu fark etmedigim nefesimi biraktim. bacaklarim oradaydi. sadece uyusmasi icin igne fln yapmis olmalilar. kendimi yataga biraktim. neden buradaydim. ah dogru ya karnim. karnima baktigimda hicbirsey yoktu. ne bir cizik ne bir kizarik nede baska bir sey. iceri hemsire oldugunu tahmin ettigim bir hemsire girdi. " merhaba uyandi-" hizla hemsirenin sozunu kestim. " burada ne isim var" hemsirenin gozleri buyudu. endiseliydi. " ne- ne yani hatirlamiyor musun?" " neyi " " sen merdivenlerden dustun azra" ne sacmaliyordu bu. " niye durup dururken merdivenden duseyimki" hemsire yutkundu. " s-sen intihar ettin tatlim"gozlerim buyudu. " ne hayir oyle bisey yapmis olamam. en son biri biri beni karnimdan bicakladi." hemsire acircasina gulumsedi." azra dinlenmelisin. kimse seni bicaklamadi sakin ol. sadece sen bu siralar gerginsin o yuzden olmayan seyler yaratabiliyorsun tatlim" nerden geldigini bilmedigim bir sinirle patladim." bana sakin ol deme! asla intihar etmem. kimsiniz siz. beni bicakladiniz ve kacirdiniz. ne yapicaksiniz organlarimimi saticaksiniz. yoksa benimi saticaksiniz! lanet pislikler" o sinirle yataktan firlamam ve yere dusmem bir oldu. hemsire deli gibi bagiriyordu. iceri bir kac kisi girdi. en son gordugum sey bir erkekti. mavi gozlu, sari sacli bir erkek...