Hoofdstuk 3.

630 35 4
                                    

*Anne-Sophie POV*

Ik doe mijn ogen open en ik zie dat Emily al wakker is. Ze stapt uit haar bed en loopt naar haar laptop en zet 'Better Than Words' van One Direction aan. Meteen begint Emily op haar bed te dansen en springen. Ik spring uit mijn bed en begin gelijk lekker mee te doen. Bij Louis zijn solo pak ik een fles deo en zing kei hard mee, als Niall zijn solo begint gaat Emily klaar staan voor zijn crotch grab. Lachend val ik op mijn bed neer. Nadat we zijn uitgelachen besluit ik maar even te gaan douchen. Ik loop naar mijn kledingkast toe en trek de deur open, ik heb best veel kleren en schoenen, maar vandaag weet ik echt niet wat ik moet aandoen. ''Ems, kan jij kleren voor mij uitzoeken?'' ''Jaaaaa, dat vind ik leuk''. Gelukkig heeft Emily een leuke kledingsmaak en weet ze altijd leuke setjes te maken.

Ik pak een schoon setje lingerie en loop naar de badkamer, ik zet de douche aan en ga eronder staan, als ik klaar ben met douchen, stap ik eronderuit en droog mezelf af. Ik pak het schone setje lingerie en trek het aan. Op mijn bed zie ik dat Emily een super leuk setje kleding heeft neergelegd, ze weet ook echt precies waar ik van hou. ''Dankje Ems, het is echt super leuk setje'' ik geef haar ook gelijk een knuffel. Ik trek de kleren aan, vandaag hou ik mijn gewoon lekker los, als laatste doe ik er nog een schattig strikje in. Mijn makeup hou ik lekker naturel, alleen een beetje foundation en mascara, op het kastje naast mij pak ik 'That Moment' van One Direction en spuit een beetje op mijn hals en polsen. 

''IT'S BREAKFAST TIME FOR US!'' gilt Emily door de kamer. ''Ik haat eten!'' met een diepe zucht loop ik achter Emily aan naar de ontbijtzaal. Niemand weet dat ik een geheim met mij meedraag, als Emily dit weet dan vermoord ze mij. Tijdens het ontbijt zit ik een beetje het mijn boterham te spelen en de hagelslag die ernaast staat. ''Waarom kunnen ze niet eens gewoon een broodje gezond als ontbijt doen?'' vraag ik met een diepe zucht, ''Omdat jij graag gezond eet en je moet eens meer aankomen'' zegt Emily met een serieus gezicht. Snel stop ik de boterham met hagelslag in me mond en zeg ik er verder niks over. 

Later op de middag hebben wij van Mevrouw van Dijk toestemming gekregen om even gezellig een middagje te gaan winkelen. Emily heeft al een heleboel leuke dingen gekocht, ze heeft een super leuke dingen bij de Jack Wills, Primark, Hollister en Abercrombie & Fitch gekocht. Zelf heb ik ook nog leuke dingen gekocht bij de Jack Wills, Hollister, Abercrombie & Fitch, en bij Calvin Klein. We hebben even een kleine pauze genomen bij de Starbucks en genieten nu van onze coffee's en muffin op het terras. ''Boo, ik moet nog even kijken voor nieuwe kniebeschermers voor het volleyballen'' ''Is goed mop, ik heb zelf ook nog even nieuwe voetbalschoenen nodig''.

We pakken al onze tassen en lopen naar de sportzaak, Emily gaat naar de afdeling voor zaalsporten en ik ga naar de afdeling voor voetbal. Ik loop naar de wand toe waar alle voetbalschoenen staan en zoek een leuk paar uit. Uiteindelijk heb ik voetbalschoenen uit de nieuwste collectie en wacht ik tot mijn naam erop staat. Opeens komt er een jongen naast mij staan en ik zie dat het Tristan van The Vamps is. ''Zozo, een meisje wat voetbald, dat kom je ook niet altijd tegen'' OMG TRISTAN VAN THE VAMPS STAAT NAAST MIJ! ''Ja klopt, ik ben speelster bij het Nederlands Elftal'' ''Een voetbaltalent dus''. Ik voel dat ik rode wangen krijg en probeer ze meteen te verstoppen, maar te laat Tristan heeft het al gezien. ''Awh, als je bloost ben je echt schattig''. ''Maar wat brengt jullie eigenlijk hier?'', ''Nou we zijn op vakantie in Nederland en we zijn nu even aan het winkelen, maar de fans lopen echt overal rond dus zijn we even gaan schuilen in een sportzaak'' ''Nou, mijn vriendin Emily loopt hier ook ergens rond en zij is ook een fan van jullie, we kunnen wel even naar haar toelopen'' ''Ja lijkt me leuk, dan neem ik de rest ook even mee, wacht je hier dan ben ik zo terug?'' ''Ik wacht''. Als Tristan terug is met de andere jongens, lopen we naar de volleybalspullen. ''EMILYYY, kijk wie ik heb gevonden'' Emily draait zich om en begint kei hard te fangirlen. ''Oke sorry voor Emily, ze is nogal een beetje fan van jullie'' zeg ik een beetje lachend. 

Emily en ik hebben onze spullen afgerekend en lopen nu met The Vamps naar buiten. ''Zullen we nog even wat gaan drinken op een terrasje met zijn alle'' vraagt Brad. ''Ja hoor, we hebben toch nog 1,5 uur voordat we terug moeten'' zegt Emily. We lopen met ze alle een rondje door de stad totdat we bij een gezellig terrasje aankomen, iedereen gaat op een stoel zitten en besteld alvast wat te drinken. Het is erg gezellig en iedereen praat met elkaar. 

Rond 17:30 zijn we weer terug in het Adoptiecentrum. Mevrouw van Dijk is trots dat wij het zo goed met elkaar kunnen vinden en ze wilt dan ook met trots al onze nieuwe kleding en spulletjes bekijken. Ook vertellen wij het verhaal dat we The Vamps zijn tegen gekomen en is helemaal blij voor ons. Samen lopen we naar onze kamer toe en beginnen onze nieuwe spullen in de kledingkast te stoppen. ''Soph, onze kledingkast raakt echt vol'' ''Ik weet het Ems, minder shoppen voortaan?'' ''NO WAY, I LOVE SHOPPING!''.

''Kom gekkie, dan gaan we avondeten ik heb honger van al dat shoppen''. Samen lopen Emily en ik naar de zaal toe waar het avond eten ons staat te wachten. Emily pakt een dienblad en legt er 2 stukken pizza op, ik loop naar de tafel waar het drinken staat en vul 2 bekers met ice-tea. We lopen naar het tafeltje waar we altijd zitten. Het tafeltje staan bij het raam, als je naar buiten kijkt heb je uitzicht op de grote speelweide voor de jongere kinderen. 

Na het avondeten besloten we samen gezellig een filmpje te kijken op onze bedden. Ik pakte mijn iPhone erbij en maakt een selfie, ik ging naar Instagram en poste de foto op Instagram.

#Tonight it's movienight with my best friend and, lotsoflovee!

----------------------------------

Heyheyyyyy, 

Ik hoop dat jullie het boek tot nu toe al leuk vinden en ik ben er ook wel best trots op.

Lotsoflovee!

Adopted by 1D and 5SOS (Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu