NOT TODAY

801 48 36
                                    

Chanwoo "Hyung ortalıkta olmadığın zaman Yunhyeong hyung neredeyse ağlayacaktı "

" Yaşamama izin verir misin benim şeytan ikizim ? "

" Özür dilerim hyung , endişelendirdiğim için . "

..

Baştan aşağı harika giyinmiş Bobby oturma odasında gelerek eşofmanlı Hanbin'i kolundan tutarak ayağı kaldırdı.
Onu peşinden gelmesini sağlayacaktı ama Hanbin yere çakılmış gibi hareket etmiyor , sorgular gözlerle bakıyordu.

Bobby Hanbin'in kolunu kaldırarak onu sırtına aldı , baş aşağı kalan Hanbin bağırmaya başladı.

" Hyung ne yapıyorsun ? "

" Hyung! "

" Yah!! "

" Jinhwan Hyung yardım et ! "

" Özür dilerim Binnie ama Bobby ile gitmen gerek. "

" Bu şekilde gitmek zorunda mıyım? "

" Bırakırsam kaçacaksın , inadından . "

" Ben inatçı değilim . "

" Biliyorum , öylesin . "

" YAH KİMBAP !! "

.

Jaeho hyungun yardımıyla Hanbini zorla arabaya bindirmiştik .

Küçük karaoke salonuna geldiğimizde bana " burda ne yapıyoruz seni it "
dercesine baksa da , merak ettiğinde dolayı usulca beni takip ediyordu.

Bizim ve iKON'un fotoğraflarının duvarları kapladığı odaya girdiğimde usulca etrafa bakmaya başladı.

" Hyung kameralar var birileri bizi ifşalayabilir . "

" Burası abimin en yakın arkadaşının yeri , merak etme o kamera şu anda çalışmıyor . Bu iş yeri de . "

" Ne için ? "

" Görürsün , otursana . "

Hanbin oturmuş sadece bakıyordu.

Bobby karşısında sandalye koymuş bir süre Hanbin'in gözlerinin içine baktı.

" Bunu yapacak cesareti Jinhwan hyungdan aldım , ne kadar doğru olacak bilmiyorum ama bugün için kendimi çok kötü hissettim.
Yanımda olmadığın zaman , sapık düşüncelerin ve ellerin olmadan günüm pek aydınlık olmuyor anlaşılan.
Şimdi sadece beni dinlemeni istiyorum , sözümü kesersen konuşmaya devam edemem.

iKON için duygularına karşılık vermediğim için üzgünüm , ama biz söylemedikten sonra YG'nin haberi olacağa benzemiyor.
Sadece her idole yapılan ship'leme olarak düşünecektir.

Öğrenme ihtimalini düşünmezsek o an hiç gelmez.
Belki , bir gün cidden başarılı olur ve kendimizi A sınıfı olarak görürsek o zaman ben başkana söyleyeceğim.
BIGBANG sunbaelerimiz gibi olmazsak , YG'de olan yerimiz küçük bir olayla sarsılır , en küçüğü hayranlarla uzun süre buluşamayız.

Yani diyorum ki ,
bana dokunduğun ve beni kışkırtmaya başladığın zaman cidden bunu çok iyi başarıyorsun.
Temastan hoşlanmasam bile birine dokunduğun zaman kıskanıyorum.

Ve gülüşün , onu içimde saklamam gerek . Gözlerimin içine bakıp her gülümsediğinde itiraf etmek istedim , en sonunda Jinhwan Hyung beni bu işkenceden kurtardı ve karşındayım.

Ne konuştuğumu bilmiyorum , ne yapacağımı da .
Ama seni senden çok seviyorum.

Bana dokunmanı da , gülümsemeni de , aptal olmanı da .

Oh yanaklarım neden böyle yanıyor ki , boğazım da kurudu.
Gözlerimi de açamıyorum, hala karışımdasın değil mi ?

Winnie The Pooh'suz nasıl uyuyamazsam , sanırım Kim Hanbin'siz de yaşayamam.

Benimle olur musun?

Bobby duyduğu sesle gözünü açtı .

" Ağlamamalıydın seni aptal , gülmem lazımdı. Yanlış bir şey mi söyledim ki ? "

" Hyung mutluluktan ağlamak diye bir şey var hani ? "

" Hani soruma cevap verebilirsin ? "

Hanbin yerinden kalkıp gergince oturan Bobby'nin dizlerine oturdu.
Ardından bazı zamanlar Bobby uyurken öptüğü dudakları ilk kez onun gözleri açıkken öpecekti.

Yavaşça yaklaştı ve dudaklarını araladığında Bobby elini Hanbin'in beline koyup kendine çekti.
Hanbin ellerini Bobby'nin saçlarına götürdü ve dudakları birbirine değdiğinde gülümsedi.

Ne kadar masum duygular olsa da Hanbin Bobby'nin bir numaralı sapığı olduğu için dilini Bobby'nin ağzına götürdü.
Ona karşılık üste çıkmak isteyen Bobby'nin dili ile uzun bir süre savaştı.
Arından Bobby'nin kazanmasıyla üstünlüğü onun ellerine bıraktı.

Nefes  almak için ayrıldıklarında Bobby parmaklarını Hanbin'in yanaklarına getirdi.

" Beni uyurken öptüğünde , karşılık vermemek için zor duruyordum. Hatta bir keresinde kendimi tutamayıp dudağını yalamıştım ve sen aniden odadan kaçmıştın.

O zamanlar ne kadar sapık olsan da iyi öpüşebildiğini bilmiyordum. "

" Yyyani, ha-haberin var mmıydı ? Sseeni öptüğümden? "

" Beni zor duruma sokup ardından inlemelerimi dinlediğini de biliyorum. "

" YAH! "

Hanbin Bobby'nin omzuna hızlıca vurdu , bu onlara pahalıya maloldu sandalye ile beraber arkaya düşen ikili kendilerini tutamayıp gülmeye başladı.

" Rüya gibi . "

" Ama gerçek Binnie
Yanımda olduğun zaman kendimi durdurmak istemiyorum . "

" STOP BOBBY DON'T STOP "

" NCT üyeleri duysa şok geçirir. "

" Üff ! "

" Hanbinah "

" Huh ? "

" Şey , bu gece beraber yatalım mı ? "

" Yaramazlık yapabilir miyim ? "

" Biraz ama o aklından geçen şey NOT TODAY "

Stop BOBBY don't stop ~ Double B Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin