Bobby :
Tüm gece boyunca uyuyamamıştım.
Boynumda yatıp beni kokusu ile deli eden , kolları ve bacakları ile sımsıkı sarmış olan Hanbin
uyumama izin vermemişti.Kendisi hemen uykuya dalabildiği için saçlarını okşamaya başladım.
Yumuşaktılar ve saçları ile oynadıkça Hanbin'in kokusunu alabiliyordum.Nasıl oldu da böyleyim bilmiyorum ama her zaman olduğum gibi bir sorun çıkana kadar küçük sorunları göz ardı edecektim.
Hanbin bir anda kollarını ve bacaklarını üzerimden çekti.
Maymun herif çekerken bacağını dokunmaması gereken yere vurdu.Ben kıvranırken yataktan düştüm. Kafamı kaldırdığımda o hala uyuyordu.
Kendini kendi yatağında sandığı için eşofmanını çıkarıp boxerla kalmıştı.
- İyice diyor ki kendini tutama..
Yatağa tekrar geçtiğimde arkası bana dönük olan Hanbin'e arkadan sarılıp kendime çektim.
Hanbin mırıltılar çıkarmaya başladığında uyanacağını düşündüm aksine uyumaya devam etmişti.
Koca kıçını iyice yerleştirdikten sonra.Boynu o kadar güzel gözüküyordu ki kendimi tutamıyordum.
Gözümü kapattığımda aklıma hala boynu geliyordu.- Çok güzelsin Hanbinah, fazlasıyla güzelsin.
Ne ara boynuna öpücükler bıraktığımı hatırlamıyorum.
Hanbin de mırıldanmaya başladığında kendimi kaybetmiştim.Boynu ile uzun bir süre uğraştıktan sonra devam etmenin kötü olacağını düşünüp banyoya gittim.
Elimi yüzümü yıkarken vücudumda hissettiğim kollarla irkildim.
- Uyumamış mıydın sen ?
Hanbin sessiz kalıp sırtıma öpücükler kondurmaya başladı.
Elleri rahat durmayıp boxerımın içine girdiğinde vücudumun daha da kasıldığını hissettim.
Hanbin elleri beni daha fazla çıldırtmadan arkamı dönüp dudağına uzunca bir öpücük kondurdum.
- Zamanı değil Hanbinah
- üff
Hanbin mutsuzca arkasını dönüp giderken onu kendime çektim.
Kalçasını iyice kendime bastırdım.
- Hissediyor musun? Beni ne hale getirdiğini.- Rahatlatmama izin vermiyorsun ki
- Fazlasını isterim kendime hakim olamam.
- Bundan kimse zararlı çıkmaz.
- Hanbyul seni yorgun görmesin yatağa geç dinlen , geliyorum ben de .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stop BOBBY don't stop ~ Double B
Fanfiction- Katıldığımız programlarda inlemeyi ne zaman bırakacaksın?