Bobby erkenden kalkmış her sabah yaptığı gibi duş almaya gitmişti.
Hanbin ise hala uyumaya devam ediyordu.Bobby duştan çıktığında odasına geri döndü , üzerine bir şeyler giymek için dolaba bakınırken aniden hissettiği kollar ile sarsıldı.
" Günaydın hyung ."
" A ye ye , günaydın. "
Hanbin öylece sarılmış Bobby'nin boynundan gelen kokuyla huzur buluyordu.
" Ah Hanbinah üzerimi değiştireceğim. "
" Değiştir hyung "
" Bu halde mi ? "
" Dalmışım , odama geçiyorum ben hyung . "
" Görüşürüz ."
Sabah sabah Bobby'i zorlamanın yolunu bulan Hanbin kendisi de kendini zor tutsa da zafer gülümsemesiyle odadan ayrıldı.
" Suratındaki salak gülümsemeden ne çıkarmalıyım ? "
" Looove "
" Şu hyung cidden..... "
Donghyuk Hanbine gülerek mutfağa doğru gitti.
" Jinhwan hyung , Hanbin hyungu az önce Bobby hyungun odasından çıkarken gördüm. Şu aptal gülümsemesi ile boş boş etrafa bakıyordu. "
" Tam olarak nasıl bir bakış ? "
Junhoe bu sırada mutfağa girdiğinde daha saçını düzelmemiş olan Jinhwan'ın saçını düzelttikten sonra suyunu içip mutfaktan çıktı.
" Tam da böyle bir bakış , Junhoe'deki gibi ama ondan daha da çok anlam içeriyor ."
" Bobby yüz vermiş olmalı"
" Ben vermesem de o bir şekilde yüz buluyor. "
Tam bu sırada Bobby mutfağa girdiğinde Donghyuk içtiği suyu yutmakta zorlanıp öksürmeye başladı.
" Arkamdan konuşurken rahat içiyordun suyunu Dongtoppishi "
" Hyung bana öyle seslenmese ne . "
" Ne diyeyim . "
" Hanbini seviyorum Dongi de . "
" Salak mısın Donghyuk ? "
" İyi de onu ben demedim Hanbin hyung dedi . "
" Boşversene bunu söylemeyi bile salakça buluyorken birinin sevgisine karşılık vermeyi mide bulandırıcı buluyordur . "
" Hanbinah öyle değil , yani şey . "
" Jinhwan hyung telefonumu kapalı tutacağım , çekime yetişirim biraz işim var. "
BB " Ne işi "
" Salakça olmayan bir iş. "
Hanbin mutfaktan çıktıktan sonra yurdun kapısını da biraz hızlı kapatarak yurttan ayrıldı.
" İyi de bu kadar alınması normal mi ? "
" Hanbin için normal. "
" Hyung daha yumuşak davranamaz mısın ? "
" Jiwonie, hislerinle kavga etmek yerine onların elinden tutsan ya. "
Jinhwan ve Donghyuk odadan çıktığında Bobby öylece dona kalmıştı.
Hanbin dışında herkes ona olan sevgisinin farkında olmalıydı.
Çok kırılmış mıydı ?
Bobby onu aramayı denediğinde aradığınız kişiye ulaşılamıyor sesini duyunca sinirli bir şekilde telefonu kapattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stop BOBBY don't stop ~ Double B
Fanfic- Katıldığımız programlarda inlemeyi ne zaman bırakacaksın?