"Tu, ea, ele, ei, el, pana si eu ma intreb daca il iubesc. Nu prea stau sa ma gandesc la asta. De obicei arat exact ceea ce simt pentru un om. Nu am de ce sa ma prefac sau sa imi ascund sentimentele.
Cand “tu” ma intrebi “il iubesti?” raspunsul e mereu cel mai simplu: “ Da, cu tot ce am eu mai bun”. Acest “tu” il atribui oricarei persoane pe care o simt apropiata, care imi cunoaste inima cat si mintea. Stie cate lupte s-au dat intre ele pana cand l-am gasit pe “el”, personajul principal din povestea mea.
Cand “ea” ma intreaba “il iubesti?” raspunsul e mereu: “El ma iubeste, asa ca am motive sa il iubesc si eu la randul meu.” Spun asta oricarei “ea” pentru ca o fata in general este mereu atenta la detalii, la amanunte, pana si la siguranta cu care spun anumite lucruri. Asta pentru ca mai tarziu sa barfeasca cu “ele” la o cafea sau pe Facebook. Nu exista exemplar mai evident de rautate, gelozie si invidie decat o “ea”.
Cand “ele” ma intreaba “il iubesti?” raspunsul este mereu pe jumatate pentru ca “ele” se grabesc sa traga concluzii. Tu spui una, “ele” inteleg alta, sau vor sa inteleaga doar ce vor. M-am dezobisnuit sa vorbesc cu un grup de fete despre ceea ce simt , asta pentru ca stiu ca niciodata nu asculta. “Ele” nu sunt interesate de detaliile frumoase si speciale pentru mine, “ele” sunt interesate numai si numai de picanterii.
Cand “ei” ma intreaba “il iubesti?” raspunsul e mereu: “asta e o intrebare?”. Poate nu o sa ma credeti, dar baietii, de cele mai multe ori, isi dau seama daca o fata iubeste un baiat, uneori numai din felul in care ea il priveste. Nici nu mai e nevoie sa li se confirme in cuvinte. Asta pentru ca “ei” vad micile detalii, pe care ar dori sa le vada la cele carora “ei” le spun “te iubesc”.
Cand el ma intreaba “ma iubesti?” raspunsul este mereu: “tu ma iubesti?”. Raspunsul la aceasta intrebare este exact cel de la intrebarea pusa de el. Dragut, nu?
Cand eu ma intreb “il iubesc?” imi amintesc ca eu nu pot iubi un om care nu ma iubeste. Si aici fac o paralela la ceea ce ma intreaba el. Vezi? E simpla treaba."