87

21 8 0
                                    

"Am trecut prin multe împreună... Doi prieteni buni care au plecat într-o călătorie plina de peripeții...
Știi și tu cât am râs, cât am plâns, cât am luptat, câte am realizat împreună..
Au fost atâtea momente în care am fost cu zâmbetul pana la urechi, momente în care efectiv simțeam ca rămân fără aer pentru ca nu ma puteam opri din râs, momente în care m-am simțit mandra de mine și de ceea ce am realizat, fericita cu tot ce aveam, sinceră fata de mine și de ceilalți, frumoasa în primul meu fel.
Oameni dragi mi-au fost alaturi si au avut grija de buna mea dispozitie. Iar pentru asta sunt recunoscatoare! Ei fac parte din viata mea si incearca, asa cum poate fiecare, sa o faca mai frumoasa. Eu, la rândul meu, vreau sa ii asigur ca exista un loc in inima mea pentru fiecare in parte.
Au fost si momente in care am plans, evident. Am plans cu lacrimi grele, din diferite motive: esecuri nu exagerat de mari dar importante pentru mine, greutati ale vietii, sentimente oferite pe tava unor persoane care nu meritau nici macar un sfert din ele, neintelegeri cu cei la care tin… au fost multe, dar am trecut peste. Lacrimile s-au uscat rapid. Poate pentru ca era vara iar caldura le-a evaporat sau poate pentru ca era iarna iar gerul de afara le-a inghetat si au cazut izbindu-se de pamant si sfaramand-le in mii de bucatele. Poate pentru ca am realizat cine sunt de fapt sau poate pentru ca mi-am dat seama ca nimeni si nimic nu merita lacrimile mele.
Sunt puternica si toate aceste lucruri care mie acum mi se par nedrepte sau prea complicate, ajuta la dezvoltarea mea ca om. Simt ca anul acesta a avut un rol important in maturizarea mea. Am adaugat lucruri noi la bagajul meu de experiente, momente, amintiri, trairi si sentimente.
Asta pentru ca, tu, 2018, m-ai pus putin la incercare. Ai vrut sa vezi daca pot sa o fac si pe asta. Sper ca esti mandru de mine, eu sunt. Mi-am aratat ca ceea ce nu ma doboara, ma face mai puternica.
Simt ca urmeaza momentul meu, momentul in care o sa arat tuturor cine sunt si de ce sunt in stare. Se apropie cu pasi rapizi iar eu ma simt din ce in ce mai pregatita. Fiecare moment ce urmeaza conteaza si o sa ma bucur de el exact asa cum trebuie. Nimeni si nimic nu o sa ma traga inapoi. Imi iau “bagajul” si pornesc la drum."

Citate Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum