1. díl ze série - Ten třetí je navíc (2005)
Krimi / Mysteriózní / Thriller
USA, 2005, 95 minPopis: Homosexuální detektiv Donald Strachey se hlásí k případu, při němž má být chráněn známý kontroverzní aktivista za práva gayů John Rutka. Ten veřejně odkrývá čtyřprocentní tajemství bohatých prominentů, kteří až doposud svoji orientaci tajili. Když ale Rutka pochopí, že i jeho ochránce patří mezi gaye, detektiv dostane strach a dává od něho ruce pryč. Jenže brzy nato je Rutka zabit a Donald Strachey tuší, že jedině on dokáže vraždu rozlousknout a dopadnout viníka…
〰〰〰
2. díl ze série - Otřes systému (2006)
Krimi / Drama / Mysteriózní
Kanada, 2006, 91 minPopis: Soukromý vyšetřovatel tajuplných záhad Donald Strachey se už podruhé vydává na svou misi, a pokud jste s ním někdy dřív měli zkušenosti, je vám zcela jasné, co bude následovat. Je to totiž hrdina moderního střihu, který staví na odiv nejen vycizelované detektivní schopnosti, ale také svoji minoritní sexuální orientaci, na niž je ostatně velmi hrdý. Snímky s ním (tento byl původně natočen pro gay kanál Here!) jsou vskutku nevšední, u nás jen málokdy vídanou podívanou – jsou totiž natáčeny přímo homosexuální komunitou pro homosexuální diváky, a tím pádem akcentují vyjadřovací prostředky a také pohledy, které jinak bývají většinou potlačeny. V hlavní roli této nízkorozpočtové produkce vystupuje uhrančivý Chad Allen.
〰〰〰
3. díl ze série - Jinak jen smrt (2008)
Krimi / Drama / Mysteriózní
Kanada / USA, 2008, 85 minPopis: V pořadí již třetí filmová adaptace románu Richarda Stevensona, který ztvárňuje postavu detektiva Donalda Stracheye. Zatímco je soukromý detektiv Donald Strachey (Chad Allen) přesvědčen, že sleduje případ nevěrné manželky, vyklube se z ní záhy policistka a ta detektiva obratem zatkne. Následně vstupuje na scénu starší lesbický pár, který odmítl prodat svůj dům mocnému developerovi,a tak se jejich příbytek stane terčem nenávistných útoků. Případu se ujímá soukromý detektiv a během pátrání zjišťuje řadu podivných skutečností. Film se zúčastnil řady filmových festivalů včetně Gay a lesbického filmového festivalu v New Yorku.
〰〰〰
4. díl ze série - Ice Blues (2008)
Mysteriózní
USA, 2008, 85 minPopis: Tim (Sebastian Spence) požádá svého přítele, soukromého detektiva Donalda Stracheye (Chad Allen), aby zjistil, kdo stojí za anonymním štědrým darem tří miliónů dolarů pro místní centrum mládeže. Donald začne případ vyšetřovat, ale právníka, který dar předával, však nalezne v autě mrtvého. Najde Tim skutečného vraha, který se bude snažit získat své peníze zpět a dokáže přitom ochránit sebe a svého přítele před jeho pomstou?
🔻🔻🔻
Můj názor: Takže.. Tyhle filmy patří mezi mé nejoblíbenější. Detektivky jsem nikdy moc nemusela, ale tyhle jsou dokonalý. Jako jo, bylo to docela nízkorozpočtový, ale za to to bylo mega vtipný a ty jejich hlášky proboha!! 😂😂 Zápletly úplně dokonalý, hlavně u Ice Blues (můj nejoblíbenější díl). A nejlepší postava? ROZHODNĚ KENNY. Kenny Kwon se sice objeví až ve druhém díle, ale sakraaa, ty jeho hlášky 😂😂😂 "Je docela sexy, myslíš, že má rád asiaty?" Nebo jak Donald chtěl koupit nějaký nenápadný a levnější auto a on mu koupil to nejdražší 😂😂 A prostě jak byl Donald takový "ochranářský typ" a Tima, či Timmyho (jeho bojfránd, úplný zlatíčko💕) pořád v nečem podporoval aaawawwa💕💕 A nebo jak si pořád dávali martini 😂 Dobře, mohli ten vztah ti herci zahrát ještě líp, ale stejně to bylo skvělý 💕💕❤❤ Miluju to! Škoda, že ta kniha, podle které to bylo natočené, není přeložená do češtiny..💔
And Kenny. Just..
LOOK AT HIS FACE
Dostupné na: Ulož.to s ČESKÝM DABINGEM (opět mají všechny díly málo mb)
Mé hodnocení: 5/5
ČTEŠ
Filmy s GAY tématikou
RandomMé oblíbené filmy s gay tématikou. + seriály, krátké filmy, atd.. #1 v populárně-naučné (1.7.18) ♡ Cover by Carol-ComT ♡