Kring!!
Lonceng rehat kedengaran. Aku mengeliat perlahan.
"Arghh.."
"Ummph bby janganlah buat cam tu.. tengok adik syg dh bangun"
Asallak mamat ni. Aku menaikkan keningku sebelah.
"Syg imagine bby mengerang time make love ngan syg. "
Dia sengih sambil menunjukkan peace.
"Eii syg ni kannn!! Hmm jom!"
Aku nenarik tangan aniq masuk kedalam bilik persalinan dibelakang lalu ku kunci pintu ."Ehh nape tak gi kantin?"
"Syg nak ke girls lain tengok adik syg tu? Bby tak nak... syg bby sorg je."
Aku mencebikkan bibir."Alolo so sweet my bby."
Aku tolak adik duduk diata kerusi yang ada dalam bilik tu. Aku duduk diatas riba aniq.
"Ahh.."
Aniq memejamkanmatanya.
Aku membuka button baju aku satu persatu...Aniq's p.o.v
Wow gilalah.. baru buka baju.. belomm bukak bra lagi tapi tetek dia dah tersembul.. tak sabar nk kena hisap aku lah tu.. hehe..
Airin membuka colinya .. oh my .. cepatlah.. nak tengokkk...
Baru sahaj aku ingin menikmati keindahan gunung kinabalu tu airin dh menutup mataku menggunakan colinya.
"Hehe . Not to easy for u to see her syg."
Oleh sebab aku geram.. tangan aku yang tadinya memaut pinggang airin aku letakkan didadanya lalu ku ramas . Pinggangnya ku usap perlahan.
Even mataku ditutup aku masih dpt mengangak keindahan gunung itu tatakala bibirku singgah di putingnya.."Ahh. Syg.. more.."
Desahan airin buat aku lebih gersang.
Airin menggerakkan punggungnya."Arhh"
Terkeluar desahan dr mulutku.. perghh sedap siot.. dapat ku rasakan pepek dan punggungnya yang panas tu cium konek aku.
Aku nyonyot tetek airin lebih kuat n ganas.
"Arghh syg.. more... suck my boobs sygg!!"Desahan dan arahan airin buat aku makin sanggap
Aku bantu airin goyangkan punggungnya. Tiba- tiba airin bangun
"Why bby. Syg nkkkk.."Rupanya airin membuka seluar sekolah aku..
"Bby nak temukan pepek ngan konek . Pepek teringin nk jumpa jodoh dia. Tpi kalau fuck betul2 tak leh. Nanti skit .. so pepek nk dry hump boleh? "Kata2 luncah yang dikeluarkan buat nafsu aku makin memuncak.
"Boleh tpi bby kena lepaskan coli ni dulu."
Airin melepaskan coli drmukaku.Wow!!ohh damnn. She so sexyy!!!!! Dengan bibir yang dia ketap. Tambah lagi dia gigit jari tengah dia. Tetek dia perghhhh... pinggang yang selama ini aku ramas . Ramping giler.. oh fuckkkk!!!! She so sexyy!
Kini tinggal short skirt dia dan boxer aku.
Aku membantu dia menggoyangkan punggungnya. Aku buat laju2 ."Arghh syggg!!! Sedapnya... "
Aku nyunyot tetek dia lagi. Dia ramas rambutku. "Ohh suck me sygg"
Argh she drive me crazy!!
Aku tekan dan lajukan lagi pertemuan antara pepek ngan konek.
Airin hentak punggung dia.. ohh damnnn.. dpt ku rasa pepeknya mencengkam konekku meskipun masih berlapik.
Airin mencium bibirku dan meletakkan sebelah tangganku diatas teteknya manakalah sebelah lagi dipinggangnya.Lidah airin menjalar masuk dlam mulutku..
Ahh lidah airin jolok ganas lam mulutku.
Aku ramas teteknya ganas. Lidahku ku mainkan dengan ganas.
Airin menghempap punggungnya lagi.."Oh my!! Ohhh fuck!!"
"Ahh.. syang...umph"
"Ohh bby .. moan lagi please.."
"Sayang.. i love u..."
"Ahh.. bby.. i love u too.."
Gerakan punggung kami maki aku lajukan. Yelah crush ckp i love u babe!
"Ahh. Syang... ahhh!!"
"Why hurm??"
Mata airin yang menujukkan sanggap dia buat aku mkin basah"Ahh.. i want to cumahhhh... sygg... please ... "
"Please what hurm?"
"Suck my boobs! Ahhh sygg more.. ahhh faster.. syanggg."
Aku nyonyot teteknya ganas.
Aku lajukan lagi pegerakan aku.."Ahh bby .. me too..u love me?"
"Ahh yes sygg!!! I love u syg..ahh sygg!!"
Oh my dia squirt!!!!!!!Aku pun cum gak. Byk siot air aku.. ni kalau masok lam pepek dia ni mesti pergh msti 9 bulan pastu aku ada bby hehe..
Habis waktu rehat aku dan dia duduk ditempat kami kembali.
Ok aku mengaku.. aku ..
Dah jatuh hati kat airin ..