Airin P.O.V
"Sayang.. baby lapar.."
Aku buat muka kasihan , ingin mendapatkan simpatinya.."Alolo baby syg ni. Ok Jom Kita gi mamam k baby"
Aniq mengusap kepala ku. Kemudian dia membantu memakaikan pakaian dalamku."Yeyeah gi mamam yeahhh"
Aku melompat kegirangan. Bukan nk acah cute it just Aku memang betul2 lapar.Kami keluar dari store Kat belakang kelas Dan terus bergegas ke kantin. Nasib kami baik sebab waktu rehat sekolah ni dekat nak 1 jam so makanan yang disediakan masih byk .
Tangan ku tidak dilepaskan dari genggaman tangannya. Mukanya jelas menunjukkan dia tengah bengang. Naik takut Aku dibuatnya.
Sebaik sahaja punggung kami duduk diatas bangku di sebuah pondok berhampiran kantin ,aku merenungnya hairan.keningnya bertaut seakan2 bertanya mengapa Aku melihatnya seperti itu.
"Makanan Kita pasni Ada org hantarkan"
"Ohh.. emm sayang~"
Aku mengusap lengan sasanya. Terasa ketegangan diwajahnya Kian surut.namun wajah mencukanya masih terpampang."Nape ni Sayang? Baby Ada wat slh eh?"
"Hmm it's not ur fault actually."
"Bis tu nape sygmasam je ni?"
"Syg Tak suka lah tengok lelaki lain tengok baby. Baby hak Sayang je"Aku memandang sekeliling sebum bibirku singgah di pipi kirinya ..
"Dorg blh tengok je. X mcm syg. Syg siap blh sentuh lagi"Aku Cuba memujuk hatinya. Tanganku merayap dicelah kangkangnya..
Hye guys .. sorry lama x update. Actually I am really busy sampaikan I lupa pasal novel ni. Sorry tau..