sweet love

298 20 19
                                    

Park Chaeyoung'un küçük bir hayali vardı. İnsanlardan uzakta, karanlık köşelerde saklanmaktan kurtulmak istiyordu. Ağzını aralamak ve bağırmak bu dünyaya, korkularını yenip gözlerini açmak... Yüzünde kırmızı bir gülümseme, kalbinde turuncu bir heyecan istiyordu. Sadece bir anlığına da olsa mavi hissetmek ve sapsarı sarılmak istiyordu birisine. Chaeyoung'un küçük bir hayali vardı ve bunlardan biri pembe bir aşkın içinde uçmak ve daha çok uçmaktı.

Karlı bir günde, parmakları üşürken mor renklerle, kitabını düşürmüştü pamuktan beyazlara.

Bir anda, çok kısa bir anda, görmüştü onu.

Park Chaeyoung'un küçük hayali, bir hediye gibi bırakılmıştı gitarının yanına.


_____

Hey, merhaba! 

Blackpink de nereden çıktı?! Chaelisa yüzünden oldu. ACAYİP ŞİRİN OLMALARI YÜZÜNDEN. Kalbim dayanmıyor ve ben de basit, klasik, klişe, şirin, ne derseniz diyin bir hikaye yazmak istedim. Sadece iki bölüm olacak ama bölümlerin uzun olacağını düşünüyorum çünkü yazacak çok şey var~

Umarım eğleniriz ve beğenirsiniz çünkü uzun zaman sonra ciddi anlamda yazdığım ilk fluff hikaye bu, beni korkutuyor. 

Zeynep, senin yüzünden oldu bu. Hikayede olacak olamayacak her şeyden sen sorumlusun -_- Jigeumun

İyi okumalar ve iyi yolculuklar~ <3 

Sweet Love //chaelisaWhere stories live. Discover now