Kohtukutse

10 1 1
                                    

Kuna ma olen siiski 16 aastane olen ma veel kohustatud koolis käima.Läksin võtsin oma koolikoti, kuna Sander oli 18 siis ta viis mu kooli."Sau näeme õhtul,ma tulen täna hiljem lähen paari sõbrantsiga kohviku.Naiste jutud."Ütlesin ma enne kui autost lahkusin siis veel suudlesin auto ukse vahelt,niiet vist pool kooli vaatas mind kuna me oleme Sandriga ilgelt kaua koos olnd ja kui ta meie koolis käis oli ta kõige popim.
Astusin mata klassi uksest sisse ja seal nägin kurba Victoriat.Kas ta nutab?Jooksin ta juurde ja küsisin"Vici?!?Mis juhtus.""Sarah..ta..ta jättis mu maha täna hommikul,Raimond jättis mu maha."Lausus ta ja hakkas valjemini nuuksuma.Ma ytlesin talle et käin korra ära ja läksin Raimondi klassi ja ütlesin üle terve klassi"Raimond,tule,Ja palun kohe!!"Ma tegin head häält kuigi ma olin nii vihane et lic suren."Sarah,mis lahti"küsis ta mult murelikku nägu tehes."Tra sa tead küll millest ma räägin,Kas sul on fucking keegi teine et sa Vici maha jätsid,persse kui hale sa oled."ütlesin ma vihaselt."Sarah,mul ei ole kedagi teist lihtsalt Vici ei meeldi mu vanematele ega ka sõpradele ja tal läheks raskeks minuga koos ja ma arvasin et see oleks parim mõtle kuidas teda säästa.Sarah ma armastan teda ikka veel."Ütles ta mulle kurvalt ja ta põsele langesid paar pisarat."Tra sa oled nii hale,kaitsnud ss teda mitte ei ütle sorri sa ei meeldi mu vanematele ja sõpradele me peame lahkuminema.Kuradi idikas raisk"Laususin ja keerasin otsa ringi ning läksin tagasi klassi.
<><><><><><><><><><><><><><><><>
Astusin koduuksest sisse ja Sander polnudgi kodus?Vaatasin et laua peal oli kiri Sandrile mis oli avatud.See oli kohtust.Mm okei hakkasin juba edasi minema ja siis mulle jõudis lõpuks kohale kust see oli, ma nii pikkade juhtemtega lihtat ja jooksin tagasi."Mida!?!?! Narkoäri???Ta isa???Ei see ei saa tôsi olla?Ma löön ta maha!!!"Rääkisin ma iseendaga.Môtlesin et teen head nägu.Istung on
30.Mail praegu on 15 mai kui ta mulle täna ei raagi siis ta saab mu käest ja mitte midagi head.Sander tuli koju päris hilja kell oli kaks,ma ei saanud selle kirja tõttu üldse und,koguaeg mõtlesin selle peale.Istusin parasjagu teleka ees ja vaatasin Videvikku,kui käis ukse pauk.Sander astus uksest sisse ja rääkis väga imelikku juttu.
"Jah ma saan aru-Põgenema-Aga Sarah-Appi ei ma ei ole nõus-Tra miks ma sinuga koos seda tegema hakkasin-Isa rahune-Me peame yles tunnistama-Midaaa!?!?! EI Ma ei ole nõus!!-Ma ei jäta seda nii!!!!"Ja ta tõstis  telefoni kõrva äärest ära ja istus mu kõrvale."Musi,kes see oli??"Küsisin talle korra otsa vaadates ja teda suudeldes.Kas mulle ainult tundus aga ta ei tahtnud mind väga vastu suudelda.??"Isa"ohkas ta
"Mis ta tahtis"
"Appi vaata mis kell on?Miks sa ei maga sul on homme kool ju" hakkas ta paaniliselt kella vaatama.Nagu ma ei saaks aru miks ta seda teeb."Sander..."ütlesin ma veidi ärritunud olles.
"Kuule sa pead magama minema"Üritas ta edasi
"Ei Sander!!"Ma juba karjusin ta peale,jah noh ma olen väga kergelt ärrituv.
"Hommikul,Aga mine magama nüüd"Ütles ta ikka rahulikult nagu see oleks normaalne et ta läheb kohtusse."Okei,aga ma magan diivanil enne kui sa mulle oma saladustest ei räägi,Ja kooli lähen ma bussiga"Ütlesin nagu annaks alla aga ma ei anna.Võtsin asjad kolisin alla ja kuulsin veel kuidas Sander palus andeks ja et ma voodisse tuleks aga ma keeldusin.
Sandri vaatenurk
Ma käisin pesus tagasi tulles sain aru et Sarah ei teinud nalja ta läks tõsimeeli diivanile.Ahh kui ma vaid saaksin sulle rääkida.Ja siis kuulsin ma nuuksumist,Sarah on meie koosoldud ajal küll palju nutnud aga see oli kuidagi teistmoodi.Ma läksin vaikselt alla korrusele ja vaatasin tal oli Veini ja Šampanja pudelud käes ja ta jõi neid.Samal ajal nuttes,Seda nägin küll esimest korda.Ma tahaks teda lohutada aga kui ma praegu läheks siis ma saaks siukse kõrvakiilu et sure ära ja pluss ka veel sõimata ka.Siis ta võttis telefoni ja helistas kellegile,Kui ma nägin siis oma isale.
"Issi,mul on probleem,kas sa saaksid mulle kohe järgi tulla-ja ma tean  ma homme ei lähe-siis räägin-anna andeks-ma kardan-palun!!-Ma armastan sind"
Sarahi vaatenurk
Tõusin püsti okei veits täis elab üle ja seal seisis Sander läksin vetsu sealt võtsin paar meigi asja,edasi suundusin magamistuppa seal võtsin paar paari aluspesu,edasi läksin kööki sealt haarasin kaasa õuna ja ühe šampanja.Mind ei huvitanud et ma näen valja nagu nutetudsilmadega panda.Panin end riidesse ja läksin õue papsi ootama.Sandrile ütlesin et lahkun veidikeseks ja et ma tean kohtuasjast ning sellepeale jäi tal suu lahti ning ma sain lahkuda.
<><><><><><><><><><><><><><><><>
Astusin autouksest sisse ja isa vaatas mind murelikult.Ma ütlesin et praegu tahan magada aga homme räägin.Autos jõin ma veel paar lonksu pooleliolevast pudelist ning panin tagaistmele.Vanemate juures avan uue. Isa veel küsis et äkki tahan bensiinijaamast vett aga see oli mu viimane mure.Jõudsime peale pooletunnist sõitu koju.Ma võtsin jalatsid jalast tänasin papsi ja asusin magamistoa poole.Kuulasin veidi muusikat ning nutsin end magama.
Hommikul ärgates oli mul telefonis mis oli ööks hääletu tulnud 15sõnumit (8Sandrilt 5 Vicilt ja 2 emalt)  ning 20 vastamata kõnet(10 Sandrilt 9 Vicylt ja 1 emalt).Ema sõnumid olid:
"Kullake miks sa koolis pole õpetaja helistas"
"Aa anna andeks ma ei teadnud isa rääkis just"
Sandri sonumid sisaldasid peamiselt vabandusi ja palveid kokku saada.No ja vicy omad kooli kohta.
Läksin alla kus tundsin pannkoogi lõhna isa kypsetas .
"Hommimust paps"laususin ma roomsalt
"Hommik unekott kuidas magasid ma kuulsin et jäid viie kuue ajal alles magama"Lausus ta väga hoolivalt kuid olles mures oma tütre pärast.
"Oh kas tõesti nii pikalt läks,ahh okei mis ma valetan,sind ma petta ei saa,Ma nutsin enda ja Sandri pärast ja jõin veidi veel,anna andeks ja lõpuks nutsin end magama"laususin viimast osa oma jalgu vaadates.Isa tuli ja kallistas mind tugevalt ma olin nii kurb et lihtsalt purskasin nutma,ja järsku tundsin kuidas kõrbehais toa kattis."PANNKOIGID!!!!!"karjusin ma üle maja.isa tegeles sellega.Laua taga rääkisin ma olukorrast mis oli ja ta toetas mind.Siis ta läks tööle ja ma läksin aga hoopis jalutama ja siis tuli mulle vastu tema."Oi tere kenake...Mis sa jalutad siin üksi,eelmine kord on meelest läinud juba vä.Aga okei teeme asja sulle selgemaks"Ja ta liikus mulle lähemale.
"....
______________________________________Oh sa raks,mis te arvate kes on see salapärane kes Sarahi teele ilmus.Ja kas ka Sarahil on räpaseid saladusi millest keegi ei tea??Või mis üldse saab Sarahist ja Sandrist??

Ma vabandan et selle osaga läks peaaegu kuu aega, mul oli teada mis raamatus edasi saab aga ei osanud kuidagi sõnu leida.Ma mõtlesin et nüüd kohe kohe hakkab suvi ja et ma  püüan postitada iga kuu kaks  uut osa.
Järgmise osani😂😂😘

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 19, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Sarahi luguWhere stories live. Discover now