Ma hilinesin tundi umbes 10 minutit,astusin klassiuksest sisse ja ütlesin
"Tere vabandust et tundi hilinesin".
Istusin piinlikuses oma koha peale.Võtsin mata vihiku välja ja hakkasin sinna sisse lahendama ülesannet 153.Varsti helises kell mis andis märku et tund oli läbi saanud.Terve mu klass lõi peaaegu ühel ajal mata vihikud kokku.Kõik läksid bioloogia klassi,Mu pingi naaber ja parim sõbranna Katie küsis mult:
"Kus kurat sa olid Sarah,saad sa aru et ma muretsesin vä"
"Rahu nüüd beib,kõik korras minuga ju,aga jah ma magasin sisse"
"Okei aga lähme biosse nüüd"
"Jepi"
Õps palus tunniga alustada ja kõik tõusid püsti.
Mu tuju oli täiega hea missest et ma hilinesin vahet pole sest ma ikkagi jõudsin kooli!Kool mõõdus hästi ja kui tunnid lõppesid siis poisid läksid ära et lasta mul ja Katiel klassi- ja filmiõhtut korraldada.Me saime ettevalmistusega õigeaegselt valmis ja kõik hakkasid vaikselt kogunema kui kell oli saanud 17.00.
Hakkasime õudukat vaatama ja mängsisime ka paar mängu.
Kell 20.00 sai see lahe klassikas läbi ja me hakkasime koristama.Jah kõik koos .Ma tean väga veider.
<><><><><><><><><><><><><><><><>
Järgmine päev
"Jeeeeeeee täna on mu lemmik päev"ütlesin ma endamisi.Mukkisin ennast ära ja panin kleidi selga.Ma lähen oma kuti Sandriga välja,ma olen nii elevil kuna me pole terve nädal üksteist näinud.
Läksin ukse juurde ja seal ta oli,oma ilusates mustades teksades ja valge pluusi ning pintsakuga.
"Tere,mu kõige kuumem päike,sa näed välja nagu õide puhkenud lilleke"
"Sau musu,sa oled ka väääga ilus täna"ütlesin ma tema sõnadest meelitatud olles.Me läksime kohvikusde.
"Kallis..."alustas Sander
"Kallis ei kuule"ütlesin ma irooniliselt.
"Näh"ütles ta oma fake kurba nägu tehes aga jätkas siis.
"Aga nagu sa tead on meil täis saanud 6 kuud armastust meie suhtes ja ma tahan sulle su üllatuse üle anda"
"Appi sa oled niii armas.ma arvadin et sa oled selle unustanud"ütlesin ma samaaegselt kui mu silmadest hakkasid hiigelsuured pisarad põskedele voolama,ma ei suutnud neid enam vaos hoida ja ma hakkasin valjuhäälselt nutma ja kõik vaatasid hetkeks meie poole.Järsku katkestas mind Sander
"Kallis rahu aga me peame nyyd minema" ja ta pühkis pisarad mu põskedelt.
"Okei"vastasin talle ja pühkisin pisarad.läksime välja ja seal oli valge auto.Autos olles ütles musi
"Kallis kuule,anna andeks aga ma pean sul silmad kinni siduma"
"Pff okei"ütlesin.
"Ära siis preilinnat ära vägista"ütles juht ja nii Sander kui tema hakkasid valjuhäälselt naerma ma ka naeratasin.
Auto jäi seisma mis tähendas et olime kohal.Jaanus see juht karjus
"Kohaaaal"
Mille peale Sander jooksis autost välja ja avas minu poolse ukse ja ulatas mulle oma suure käe.Ma võtsisn sellest kinni ja läksin autost välja.Kui Sander mu silmad avas.....
Ma hakkasin nutma ja panin käed silmadele ning ainult nutsin.Sellele ei tulnud lõppu ma ei tea miks????Aga see mis ma nägin on iga tüdruku unistus.See on.........
______________________________________
Heihei.See on veidi lühike osa aga loodan et nautisitte.Üks vote ei teeks ka paha.😁.Järgmine osa tuleb pikkem ma luban.Sela saate teada mis üllatuse Sander Sarahile tegi.