Ma võin oodata

9 2 0
                                    

See on... suur maja mille ukse ees punase roosiõitega kaetud.Sander oli head tööd teinud,ta avas ukse ja ütles"Musi mine mõõda neidroosilehti ma pean korra ära käima."ja siis ta suudles mind ma suudlesin vastu ka.Ma mõtlesin hetkeks et teeb mulle üllatuse ja sel ajal läheb minema.
Vaatasin enda ümber ja nägin väga ilusaid pilte..Meist??Oota mida,kuidas need sinna said??Läksin edasi ja seal oli uks astusin sellest õue ja ma nägin küünalde ja roosiõitega tehtud süda.
Ma hakkasin nutma ja siis mai tea kust kohast hakkas mõnus rahulik muusika käima.Sellepeale ilmus ka Sander ta tuli ja me tantsisime.
"Sarah muide see maja...on meie tuleviku maja"ütles ta mulle kõrva.
"Ja,aga me peame mu ema ja isaga rääkima või teine variant me ootame kaks aastat"ütlesin ma veidi nukralt.
"Ma võin oodata niikaua kui vaja sest lootus ja armastus hoiaks mind elusana kasvõi sajandi"ütles ta ja ma naeratasin"Ma tean mina ka"
Hiljem...
Me hingasime koos sisse ja välja ning avasime minu koduukse ja seal hüüdsime me mõlemad ühelajal"Tere"Võtsime jalanõud jalast ja siis astusime tuppa ja ütlesime emale ja isale et me peame temaga rääkima me istusime laua taha ja seal ma siis küsisin"Ema,isa kas ma võin Sandriga kokku kolida?" "Kas teil on üldse maja või korter olemas" küsis isa."Jah on ma ostsin ühe maja meile" ütles Sander."Kuule Sander tule ma tahan sinuga korra rääkida" ja nõnda siis sander läkski teise tuppa.
"Ema paluuun,sa tead et me oleme koos olnud nüüd juba kaks aastat alates sellest ajast kui ma 14 olin ja me tõsiselt armastame üksteist"Palusin ma ema.
"No tegelikult me juba rääkisime isaga et ega see aeg kaugel pole kus te tahate kokku kolida ja tegime otsuse et me lubaks ka teil kokku kolida"ütles ema mulle rahulikult.Ma kargasin talle kaela ja kallistasin"Ma armastan sind emme""Aga mina"
karjus isa teisest toast."Ma armastan sind ka"karjusin isale ja hakkasime emaga naerma.
Sandri pov
Kui Sarahi isa oli mind endaga rääkima palunud ütles ta mulle"Jah,te võite kokku kolida aga kui sa talle haiget teed siis ma tulen ja murran su kaela""Rahu Robert,ma ei kavatsegi su tütrele haiget teha me jääme terveks eluks kokku"ja naeratasin talle jãrsku kuulsime kuidas Sarah teisest toast karjus"Ma armastan sind emme"mille peale Robert tegi kurva näo pähe ja ütles"Aga mina" no ma juba naersin kuid siis hakkasin rohkem naerma kuna Sarah ütles"Ma armastan sind ka"Ma lihtsalt olin naerukrampides.
Sarahi pov
Sander tuli mu poole teisest toast ja ma jooksin talle sülle ning ütlezin"Musi,lähme pakime mu asjad ma tulen täna juba"ja mul tulid õnnest lausa pisarad silma ma ei kujuta ette ma.olen 16 ja ema lubas mul Sandriga kokku kolida ma olen talle terve elu tänulik.Nad on parimad vanemad ja Sander on parim poisssõber.
<><><><><><><><><><><><><><><><>
Ma sain asjad pakitud,Musi hakkas naerma kui ta nägi kui palju meike mul on ja küsis et milleks mulle need kui ma olen niisamagi ilus ja ss hakkasin ma naerma.
"Nii emme issi ma nüüd lähen,armastan teid ja me kutsume teid külla kui oleme end sisse seadnud,ma luban seda teile"ja selle peale tulid mul lausa pisarad silma.Emal ka kuid selle peale ütles paps"Naised mis te vesiatate see pole teie viimane nägemine"Ja siis hakkasid nii Issi kui Sander ühel ajal naerma ning me emaga vaatasime neile imelikult otsa.
Me istusime autosse lehvitasime minu vanematele ja sõitsime koju.
Hiljem
Kätte on jõudnud õhtu me oleme freal ära joonud vist kaks pudelit veini ja siis Sander suudles mind ma suudlesin vastu ma süvendasin meie suudlust.Järgmiseks kukkus mul klaas maha,see oli tühi seega ei pööranud me sellele erilist tähelepanu.Me läksime suudeldes magamistuppa sulgesime ukse ja Sander tõukas mu voodisse ja nii see läks...
<><><><><><><><><><><><><><><><>
Ärkasin tugeva peavaluga, ma mäletasin hästi mis juhtunud oli ja mida me Sandriga tegime.Ma panin endale rinnahoidjad selga ja aluspüksid jalga.Otsisin pluusi ja teksad.Tõmbasin pükse üles kuni keegi tõmbas mu käest,ughh see oli Sander."Kuhu sa lähed jää siia minu kaissu"ütles ta uniselt"Ei,ma lähen teen süüa kell on kaks päeval juba"Tõusin püsti ja lahkusin.Kui nägin köögi põrandal klaasi mis oli tühi siis ma vandusin mõtetes.Kurat seal oli tilk veini Fakk see oli punane vein ju.Hakkasin koristama.
Hommikuks praadisin muna ja peekonit.KLASSIKA. ja mul tuli hiilgav idee kuidas see unekott püsti saada läksin võtsin oma kottist kõrvatropid asetasin need omale kõrvadesse.läksin kõõki tagasi võtsin kaks panni ja hakkasin neid üksteise vastu peksma mille peale jooksis Sander vihaselt alla ta oli ainult pülste väel"Sarah?!?!? Mida sa teed kas sa oled segane""Hommik musu ja söök sai valmis"ja eemaldasin tropid kõrvast.Me istusime laua taha ja hakkasime sööma.Mmmmm see oli nii heaa.
______________________________________
Heihei.Ma väga vabandan et selle osaga nii kaua läks,kooli kõrvalt oli raske kirjutada ja jäin kogematta kirjutamise asemel lugema.Ma loodan ,et teile see osa meeldib.Võiksid visata ka väikse Vote.😘😘

Sarahi luguOnde histórias criam vida. Descubra agora