Yaşam

43 8 0
                                    

2039 dünya dışı varlıklar Kaynaklarımızı ele geçirmek için gelmişlerdi.İlk başta havada gezinen birkaç tane uzay gemileri vardı.Ama gün geçtikçe artmaya başlarken bazı önemli insanlarıda beraberinde götürüyorlardı.Bilim insanları gece-gündüz çalışşada nafile.
Kararlı bilim adamları bu gemilere yaklaşmak istediği zaman bi tür koruma kalkanı onları uzak tutuyordu.Zaman geçtikçe kaybolan insanlar dünya başkanlarını korkutmaya başlarken şehir halkınıda ayaklandırıyordu!
Bütün savaşı durdurup birlikte kararlar almak için toplantılar düzenlenirdi.Aylar geçmesine rağmen çözüm bulamayan devlet adamları
Son çare olarak askeri uçakları ve askerleri koruma Kalkan'ını geçmek için sürekli bomba atmaları emirini vermişlerdi
En sonunda uzaylılar geri çekilmişti etrafta bir tane uzay gemiş görünmezken gökyüzünün masmavi ışıltısını sokaklara yaymaya başlamıştı.

Nihayet bitti diyen devlet adamları anlaşmayı bitirip tekrar eski hallerine gelmişti.

Aradan 1 ay geçmesine rağmen insan kayıpları,uçak kayıpları hiçbir neden yokken ortan kaybolmaktaydı.Devlet adamları tekrar ittifak kurmak için bir araya gelirken Amerika başkanı obama ortadan kaybolmuştu.
İyice korkmaya başlayan devlet adamları bu olayı basına sızdırılmıcak!Bu olayı çözene kadar obama hala hayatta! Diyerek sözünü tamamlayan devlet adamı  masayı korkarak terk etmek zorunda kaldı.

Olaydan 1 hafta sonra

Amerika başkanı obama ormanlık bi arazide ölü yatarken bulunmuştu.Gerilim iyice artarken fransa başkanı ortada yoktu.Tekrar toplantı yapan devlet adamları bu olaya çözüm getirmek için bütün devlet adamlarının içine verici koyma kararı aldılar!

İSTİLAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin