Gökyüzü

24 7 0
                                    

Sıra sıra kendi ülkelerinde verici koyulan devlet adamları tekrar toplantı yaparak vericiyi aktif hale getirmişlerdi.Kaybolan Fransa başkanı Fransa'da ayaklanmaya sebeb olurken iç savaşı da körüklemişti.Durdurulamaz hale gelen Fransa halkı devletin en önemli sorunu haline gelmişti.Buna en iyi çözüm olarak erken seçim başlatmak olduğunu kararlaştıran devlet adamları ertesi gün bunu bütün haber kanallarında duyurarak tarihi de vermişlerdi!
Kafaları karışmış olan bazı devlet adamları bu karara olumsuz bakarken kötü sonuçları doğuracağını defalarca söylemesine rağmen kararları oy birliği ile sağlanmıştı!

Erken seçim günü
Sabahın ilk saatlerinde seçim gününe saatler kala kanal haberlerinin dedikoduları ile uyanan halk kafası karışık bi halde oy kullanmak için sokağa çıkarken,%75'lik bi kesimde oy kullanmayarak protesto etmeye çalışıyordu.
Yeni başkan adayları ve bazı askeri güvenlik oy kullanma bölgesine gözcülük yapıyordu ki şu zamana kadar.
(İki blok ötede patlama meydana geldi)
Bütün askeri güvenlik o bölgeye doğru hareket ederken geride kalanlar tahliye için koruma çemberi oluşturdu.Bunun tekrardan uzaylı istilası sanan askeri teşkilat bölgeye vardıkları zaman şaşkına döndüler.Aslında sadece protesto eden grupla karşılaştılar.Patlamayı cep telefonlarını yakarak yaşandığını düşünen askeri güvenlik hemen olaya müdahale ederek oradaki protestocuları uzaklaştırmaya başladılar.Seçim gününü ertelemeyi başaran protestocular koşarak olay yerini terk ettiler.
Devlet adamları o günün akşamına toplantı ayarlayarak bu olayın uzaylı istilası olma durumunu göz önünde bulundurmak istediler.
Toplantı sırasında içeriye hızla giren bir grup insan bu olayın uzaylı istilası olduğunu söylediler.
(İçeri giren insanlar)
(İçeri giren insanlar hızlıca teorilerini. anlatmaya başladılar!)

-bu uzaylı istilası bunu kasıtlı olarak yaptılar.
Bu olay hakkında şöyle bi teorim var.Uzaylılar savaşmak istemiyorlar.Çünkü gezegenimizin kaynaklarını kullanmak için savaş yapmıyorlar.
Bizi iç savaş ile öldürüp kaynaklarımızı ele geçirecekler.O yüzden dalga dalga hareket edip yavaş yavaş bedenlerimizi ele geçirecekler diyerek sözlerini bitiren bi grup insan polisler tarafından kelepçelenerek toplantının bitmesini beklediler.
Devlet adamları bu olayın olabilme ihtimalini değerlendirerek yoğunluk olarak 1.dalganın ne olduğunu öğrenmeye çalışmak için bilim adamlarına herşeyi anlattırdılar.

İSTİLAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin