ilk Dalga

13 3 0
                                    

Bilim adamları konuyu araştırırken diğer yandan tekrar seçim için düzenlemelere başlayan devlet adamları.İlk sefer ki olayın bir daha olmaması için koruma sayısını 4 katına çıkartarak rahat bir vaziyette seçim gününün tarihini vermişlerdi.İlerleyen günlerde kaybolma vakası iyice artarken Bilim adamları bu kaybolma vakaları üzerine yoğunluk verdiler.İlk kaybolan Amerika başkanı obamayı incelemek için yanlarına giden bilim adamları ilk başta herşeyin normal gözüktüğünü sandılar ama ölüm nedenine bakınca...
(Beyin kanaması)
Bilim adamları Obama'yı incelemek için laboratuvarlarına götürdüler. Obama'nın beynini açtıkları zaman karşılaştıkları beyin diğer insanlardan farklı ve siyahtı.Bu olayı devlet adamlarına anlatmak için haber veren bilim adamları korku içinde toplantı zamanını beklediler.
Toplanan devlet adamları bilim adamlarını beklerken...
(Kapı çalar)
İçeri giren bilim adamlarının yanlarında obamanın beyni vardı.
İğrenç bi durumun ortasında kalan bu Kişiler aslında 1.dalgayı çözüceklerdi!
Bilim adamları olayı baştan anlatmaya başlarken Obama'nın beynine bakan bazı devlet adamları midesi bulanarak odayı terk etmek zorunda kaldılar.Bu olaya açıklık getiren bilim adamları Obama'nınbeynine ilaç enjekte ederek gelecekteki planlarını öğrenmek için izin aldılar.

aradan saatler geçmesine rağmen bilim adamları ortada yoktu.laboratuvarlarına bakmak için 4 personel görevlendiren başkan endişe içinde askerlerin arkasından onları takip etti.Kapıya vardıklarında içerisi çok sessizdi.Kapıyı açtıkları anda karşılaşacak en kötü durumla karşılaştılar.Obama'ya olan ölümün aynısı bilim adamlarına'da olmuştu!

yavaş yavaş can çekişen bir bilim adamı başkanın yanına giderek şöyle dedi:

olayı çözdük ilk dalga şuan gerçekleşiyor.

En başta dünyayı takip etmek için gizli ajan yerleştirmişler.

dalga dalga genişleyerek herkesin bedenini ele geçirip burada yaşamak istiyorlar.Kendinize dikkat edin patron!

laboratuvarlardaki herkes öldüğüne göre iş bitmiştir.

(4 el silah sesi)

artık çok geçti başkanında ele geçirmişlerdi.Bunlar dünyanın sonu olabilirdi.Anlaşılmasın diye odayı hızla terk eden başkan 2 görevliyi çağırıp tekrar döndüğünde onları da öldürüp bölgeden uzaklaşmıştı.

Bu olaydan haberleri olmayan devlet adamları olay yerine varınca kafaları karışmıştı çünkü yanlarında başkanda vardı ama onun cesedi yoktu!

içeriye giren devlet adamları olayı anlayınca askerlere başkanı gördükleri yerde vurma emrini verdi.

ASLINDA DAHA YENİ BAŞLIYORDU!!!!!

İSTİLAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin