Inca o greseala

262 11 0
                                    

-Ce e asta ,fratioare?                                                                                                                                                    

-O scrisoare pastrata pentru tine,nu te-ai prins?!

-M-am prins!Dar ce vrea sa insinueze...Ce treaba au batranii aia de Volturi cu mine?                                    

-O sa vezi!Parca trebuia sa duci cufarul si cartea la magazin,ai uitat?

-Prea putin ma intereseaza de tampeniile tale pe cere mi le-ai scris!Da parca si tu faceai parte din legiunea asta ...hm...!   

-Da,dar Volturii de S sunt cei mai puternici,ei sunt intemeietorii vampirilor si te pot ucide cu o singura privire,dar ce iti pasa tie ,tot ca tine vei face!

-Logic!...Doar nu stau sa ma tem de niste batrani idioti ,care au fire albe in par si care deabia se misca!Ma grezi asa de prost?

-O sa iti para rau..aaa..si cat despre rascoala ta impotriva mea nu o sa iti mearga.                                      

-Trebuie sa o gasesc pe fata aia!

-Deja te asteapta in docuri!

Josh fuge imediat din casa si grabit si furios se indreapta spre docuri distrugand pe oricine ii iese in cale.

-Haide,nu te mai ascunde si iesi afara!                                                                                                              

-Sunt chiar aici!

-Ce vrei de la mine ?                                                                                                                                                

-Vreau sa iti spun ca imi pare rau.

-Pentru ce?Voi amandoi m-ati mintit in toti acesti ani si acum vrei sa iti accept scuzele?                        

-Dar...

-Nu!Niciun dar.O sa imi fac propria armata de vampiri puternici,mai puternici ca tine ,care te pot omori dintr-o singura privire chiar daca esti nemuritoare..

-Nuuuuuuuuuu!...Nu imi spune ca te alaturi lor!                                                                                              

-Cum de nu ai prevazut asta?

-Nu stiu ce se intampla cu mine!                                                                                                                          

-O bila alba pentru mine si una neagra pentru tine pisi.Vei fii mai usor de distrus!

-Nuuu!

Ruby cade in genunchi si incepe sa planga,sangele incepe sa ii curga din nari si sa ii picure din ochi,ceva era schimbat la ea,dar se astepta ca Josh sa se intoarca insa era in zadar.

-Hei..gata,gata!                                                                                                                                                        

-Josh?!

-Nu prea!                                                                                                                                                                    

-Oooo Stefan!Cum m-ai gasit?

-Nu conteaza.Hai sa mergem acasa!

Cei doi ajung acasa .Stefan o pune pe Ruby pe pat,bratele ii erau extenuate.Ruby incepe sa delireze,se transforna in vampir si nu poate sa se schimbe la loc,se repede spre Stefan gata sa il muste ,dar chiar in acel moment Bastillia intra in camera si o face pe Ruby sa urle de durere si sa cada la pamant.

-Ar trebuii sa o inchidem,e foarte periculoasa!                                                                                                

 -Nu pot sa imi imaginez ce se intampla cu ea!

-Ar trebuii sa mergem jos,se trezeste!

Ruby se trezeste intr-o incapere intunecoasa si micuta,dar parca ceva o jeneaza.Mainile sunt prinse in lanturi puternice,iar usa avea gratii micute doar sa vada niste priviri care se atinteau asupra sa.

-Ce te uiti asa tacanitule?                                                                                                                                      

-Ruby?!

-Nuuuu!Sunt fantoma de le opera!                                                                                                                      

-Ce s-a intamplat cu tine!

-Stefann?Innebunesc aici daca nu ma scoti.                                                                                                        

 -As vrea,dar...

-Taci prostule!Daca te mai aud o data cred ca imi explodeaza urechile..                                                   

Indurerat Stefan pleaca "de langa"Ruby si urca scarile.Langa usa Bastillia il asteapta ingrijorata.

-Aici erai..!                                                                                                                                                                

 -Ce se intampla cu ea?

-Mmm..se intampla ceva ciudat ce ea!Ai aflat ce s-a intamplat?                                                                  

  -Ce s-a intamplat?

-Am auzit ca Josh se alatura Volturi-lor de S!                                                                                                                                                                                                                                                                                         -Ceee?!..Nu pot  sa cred asa ceva ...Ce are toata lumea azi??

Vampirii din White HouseUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum