Intalnirea cu Volturii

202 7 0
                                    

"Asa e mult mai bine”se gandi Josh in timp ce conducea minunatul sau Ferrari rosu prin padurile intunecate.”Aproape am ajuns”

Masina opreste in fata unui castel imens si intunecat,soarele nici nu ajungea pana la el,iar padurea din jurul lui parea terifianta.Josh coboara ,se uita in jur si nu-i era frica,face cativa pasi si si da seama ca cineva il urmareste.

 -Iesi afara oricine ai fi!                                                                                                                                                                                                                                                          

-Mi se pare mie sau tanarul Josh are nevoie de ajutor!

 -Cum de nu mi-am dat seama..Taylor..Ce vrei?

-Ti-am vazut rabla asta rosie si mi-am dat seama ca numai tu poti sa vi in acest moment crucial pentru tine …si ce vrei?

 -Nu te intereseaza!

-O sa ii intereseze pe ei!

 Cei doi se apropie de usa castelului si cand o deschid un urlet ingrozitor acompaniaza scartaitul acesteia.

 -Ce se intampla aici?

-Varcolaci?!

 -Poate,dar ceva imi spune ca e ceva si mai rau!

-Vanatori..!

 -Bingo!

-Haide!

 -Nu cred ca au nevoie de noi ..sunt asa de puternici!

-Doar taci..pentru un moment!

-Stai nemiscat!spune Josh

 -Ce?!

-Doar stai ,bine!Simt ceva.

 -Iata-l pe tanarul nostrum rebel!

-Dylan!Credeam ca ai plecat!Nu prea arati bine!

 -Dar m-am intors dupa tine,doar dupa tine!

-Nu te cred ..chiar m-ai speriat!Ma simt flatat..

 -Nu ma lua peste picior!O sa vina o zi in care te voi distruge!

-Aham ..Ce mai face...?

-Nu spune cuvantul ala!

-Care..nu-mi aduc aminte..cum era..aa..Malia!Daa ce mai face?

 -O sa iti para rau pentru ce ai facut!Nu pot sa cred ca am fost prieteni si mi-ai facut asta!

-Aham..cum spui tu!

-O sa ma intorc candva,nici nu o sa iti dai seama..

 Dylan isi aduna brigada de vanatori si decid sa incheie “lupta”,practic el il vroia doar pe Josh,vroia sa vada daca s-a intors cu adevarat.

Intr-o noapte de vara,acum doi ani, Josh se intalneste cu Malia,o fata superba pentru ochii si inima lui,cu parul neobisnuit de roscat si cu o suvita blonda,draguta,imbracata intr-o rochita la fel de rosie ca sangele. Deci ca de obicei s-a indreptat spre ea,dar ea nu era ca toate celelalte ,avea ceva special ,o putea mirosii,era ceva in sangele ei care nu putea sa-l evite asa ca a muscat-o sacand-o de orice picatura de sange.Dupa cateva saptamani aflase ca ea era sora lui Dylan.

 -Ai omorat-o pe Malia??

-Ce pot sa spun…

 -In cate belele ai intrat de cand te-ai nascut?

-Nici nu mai tin minte..

-Pff nici nu ma mir!

-Hai sa vedem ce au facut astia pe aici!

Cei doi au intrat in castel..nimic nu era deranjat de la locul lui,totul arata perfect.Intr-o incapere intunecata doar cateva lumanari erau aprinse ,iar in jurul unei mese lungi stateau ei-Zach,Klaus si Michael-

 -Vaii..nu pot sa cred cine e aici!Te prinde nemurirea tinere Josh!

-Ce vrei?intraba Michael plin de ura

 -Am venit aici ca sa ma alatur voua...stiu ca am facut multe greseli,dar..

-Noi si tu impotriva cui?

 -Impotriva fratelui meu psihopat si a adunaturii de nebuni de acolo a da am uitat de sormea..

 -Deci Ruby e acolo ,de cand am asteptat momentul asta ..momentul in care se va face lege in White..

 -Deci…

-Trebuie sa adunam intariri daca o sa ne luptam.Ne trebuie cati mai multi varcolaci,lupi,vampiri,vanatori,poate si cateva vrajitoare.

 -Trebuie sa-l chemam si pe el…spune Michael

-Pe cine?Pentru ce va trebuie voua ajutoare?

-Trebuie sa moara si cineva inaintea noastra!

 -Niall…Niall poate sa ne ajute!

-Nu vrea sa ne vada nu  mai stii!spune Zach,cel mai "slab si sensibil" dintre Volturi

 -Da,dar poate o sa discute cu cineva interesat de puterea fratelui sau..

 -Fireste,am uitat complet!

-Sa inteleg ca va surade ideea..

 -Mai mult decat ai crede..

 

Vampirii din White HouseUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum