Dimineata…Soarele de un galben laptos incalzeste in prealabil micul orasel White,iar norii de un alb imaculat parca formeaza un peisaj mirific,dar doar acolo sus caci aici jos spiritele se incing.
-Unde ai tu de gand sa pleci?
-Ce te intereseaza pe tine?!Nu iti pasa decat de putere si de tronul ala al tau pe care nu vei mai sta mult.
-Ma ameninti cumva?
-Nu e o amenintare,doar te previn in legatura cu acest lucru ca sa nu zici ca sunt malefic!
-Si revin la prima intrebare…”Unde ai de gand sa pleci”?
-Departe si nu o sa ma intorc decat atnci cad voi fi gata!
-Gata pentru ce?
-Pentru lupta.
-Nu vei face asta ,pentru ca esti prea las!
-O sa iti para rau ca ai spus aceste cuvinte care la un moment dat se vor intoarce in defavoarea ta!
-Si Ruby?Ce vei face?Sta inchisa acolo din cauza ta!
-Si cum ti-ai dat seama aa?
-Uite asa bine!
-Macar exista un leac? Totusi este sora noastra..
-Nu si a mea.Eu nu o cunosc.E doar o adversara micuta si pricajita,care are nevoie de ajutorul tau nu de al meu!
-Cum poti spune asa ceva?
-Cum pot spune asa ceva?Tu te auzi vorbind?Eu nici nu o cunosc pe fata asta!..A stat ascunsa in umbra ta atat de mult timp si acum imi spui sa o ajut?
-Nu e vina ei !
-Logic ca nu e vina ei..e vina ta!Si cu asta am incheiat discutia!
-Argg!
-Ciao fratioare!
Stefan coboara scarile incruntat si plin de manie.Se duce spre cusca unde este inchisa Ruby si se aseaza cu spatele sprijinit de usa si incepe sa se gandeasca la raspunsurile pe care fratele sau s-a ostenit sa i le dea.
“Cu ce am grasit?””Ce l-o fi apucat?””Ce naiba ti-a facut tine,Ruby?”
-Cine e acolo?
-Eu!
-Stefan?!Mi-e foame si sete..am nevoie de sange!
-In coltul din dreapta ai o punga de sange pentru acum.
-Si cutia asta?
-Cutie?!Eu nu ti-am adus nici-o cutie!
-Pai este una chiar aici si scrie:”Special pentru Ruby.”
-Deschide-o!Hai ca sunt curios!
-O deschi acum.stai putin!
Ruby deslipeste biletelul alb de pe cutie si observa ca mai scrie ceva pe spate si incepe sa citeasca in gand..”Draga Ruby,stiu ca am fost rau si ca din cauza mea acum suferi mult ,dar am fost prea manios ca sa vad lumina din ochii tai,lumina de care fratele meu are nevoie mai mult ca mine asa ca fa-te bine si pleaca cat mai repede din oras.Mai sunt 25 de zile pana la solstitiul de vara si atunci cand luna plina va urca pe car ,iadul se va dezlantuii ..Nu vreau sa iti povestesc mai mult,dar te previn caci poate sa fie foarte periculos pentru tine! Cu drag Josh!”
Dupa citirea acelei scrisorici induiosatoare Ruby deschide emotionata cutia.
“Ce-o fi inauntru?”se intreaba curioasa
-Ruby..ai patit ceva?
-Sunt bine!exclama ea
Cum am spus si mai devreme,Ruby deschide emotionata cutia si in ea vede o mica sticluta cu un ser mov in ea ,iar pe capac scrie peforat “La urmatoarea luna plina”
-Stefan ,cand e urmatoarea luna plina?
-Azi,dar de ce?Te framanta ceva?
-Nu!Sunt doar fericita!Ce face Josh?
-Fericita?!
-Josh..ce face Josh?
-Aaa..a plecat undeva departe!
-La Volturi?
-De unde stii?Cum ai aflat?
-Am avut o discutie cu el ,dar acum nu cred ca mai conteaza !
-Asa e!Trebuie sa vedem cum scapam de chestia aia din tine!
-Nu cred ca mai e nevoie!
-Cum poti spune asa ceva?Trebuie sa te vindeci!
-O sa ma vindec in seara asta.Ar trebuii sa pleci..Sunt foarte hamesita si obosita!
-Da,sigur!
Luna plina se ridica pe cer si lumineaza cusca in care este inchisa Ruby.Este timpul sa bea acel ser pe care i l-a dat fratele sau..are incredere in el ,chiar daca s-au intamplat niste neintelegeri intre ei.
“Am incredere in el,chiar am.E un baiat bun si mi-a dat asta ca sa ma vindec ..”
Ruby deschide sticluna si inghite serul mov,care are un gust oribil,dar stie ca asta o va vindeca comlet de a doua personalitate malefica .Se aseaza pe salteaua din paie si adoarme incet,cu gandul la Josh si la fapta buna pe care a facut-o special pentru ea.
A doua zi,dis de dimineata Ruby se trezeste plina de viata si energie..serul a functionat si asta este cel mai fericit lucru pentru ea. chiar daca se gandeste la plecarea lui Josh.
“Se aud pasi”isi spuse in gand
-Buna Stefan!
-Cum ai stiut ca sunt eu?
-Ti-am spus ca o sa ma vindec ..asa ca acum poti sa-mi dai drumul!
-Vad ca esti bine dispusa!
-Nici nu iti dai seama!
Stefan deschide usa custii si o vede pe Ruby atat de vesela si stralucitoare si nu poate sa creada ca s-a vindecat atat de repede.Dupa plecarea acesteia Stefan intra in cusca si vede punga de sange intacta si cutia cu scrisoarea misterioasa.
“Josh a facut asta?””Nu pot sa cred!”
-Stiam ca vei spune asta!Nici eu nu am crezut prima oara,dar am avut incredere!
CITEȘTI
Vampirii din White House
VampireCele doua "tabere" stau fata in fata gata de razboi .... Nimeni nu stie ce se poate intampla in acesta lupta,cati "oameni supranaturali" pot murii,din ce "tabara" fac parte personajele noastre ,dar stim ca va fi doar un invingator ,insa nu se stie c...