New Student

135 24 9
                                    

Donghyuk formasını giymiş , en sevdiği parfümünü sıkmış ve formasına en uygun olduğunu düşündüğü ayakkabıyı giyip evden çıkmıştı .

Uzun bir süre sonra Seul'de bulunmamıştı .
Babasını işleri nedeniyle Busan'daydı .

Ve şimdi babası onu isterse Seul'de geri göndereceğini söyledi .
Donghyuk bu fırsatı kaçırmamış Jinhwan'ların evinin yakınından bir eve taşınmıştı .

Böylelikle Jinhwan'a yakın olabilecekti .
Ve kısa zamanda aynı evde yaşayacak olmaları Donghyuk'u heyecanlandırsa da Jinhwan'a daha söylememişti .

O koca bebek ablasından ve ailesinden ayrı kalırsa ağlayabilirdi .

Donghyuk'un ailesinin yanına gideceklerdi evleri çoktan ayarlanmış şirketi taşıma işlemleri başlamıştı .

İki şirketin birleştiği yeni bir binaya taşınıyorlardı .
Dolayısıyla da kendileri de Busan'da olmalıydı .

Ablası'nın kafesi Busan'a çoktan taşınmıştı .
Sadece açılması için patronlarının gelmesini bekliyordu çalışanlar .

Jinhwan'a en son söylemeye karar verdiler çünkü taşınacakları güne kadar kapının köşesinde ağlardı .

Son gün haberi olacaktı , o gün tüm eşyaları Donghyuk'un evine taşınacaktı .
Jinhwan okula gittiğinde .
Yani bugün .

Ailesi onu Busan'a götürmek istemiyordu . Okulunda birinciydi .
Neden düzeni değişsin diye düşünüp eğitim hayatına devam etmesi istenmişti .

...

Jinhwan giriş kapısında Donghyuk'u bekliyor bir yandan da bileğindeki morluğu kapatan bandanaya bakıyordu .

Umarım Donghyuk anlamazdı.

Donghyuk Jinhwan'ın endişelenmesini sağlayan tek insandı .
Sürekli onun için endişelenir ve ondan kötü olan her şeyi saklardı .
Bu konuda pek becerikli olmasa dahi .

Donghyuk hemen her şeyi anlar Jinhwan kendini onun kollarında ağlayarak bulurdu .
Ve Donghyuk onu avutmak için ona neler olduğunu sormayı unutur . Sakinleşene kadar ona sarılır sonra yoğurtlu içeceğinden verirdi .

İkisinin de çocukluklarından beri alışkanlıkları beraber meyveli yoğurt içmekti .

-JİNANİİİİİİ

- Dongdongaaah !

- aigoo! Kravatını düzgün bağlamalısın .

- Ablam bu sabah kalktığımda çoktan gitmişti bağlayamadım.

- Senin için yapmama izin ver .

Donghyuk Jinhwan'ın kravatını bağlamış ardından okuldan içeri girmişlerdi .

- Sınıf öğretmenini bulmam lazım .

- 2. Kat koridorun sonuna git ben de dolabımdan kitaplarımı almaya gideyim .

- Haberleşiriz .

Donghyuk
' Nakil öğrenci '

' Çok yakışıklı '

' Jinhwan'ın kuzeniymiş '

' Yazık olacak . '

gibi fısıldaşmaları umursamayıp öğretmenlerin bulunduğu ortama girdi .

Yanlış zamanda girmiş olmalıydı , öğretmenlerin hepsi gözü dönmüş bir şekilde bakıyordu .

-Bben yeni öğrenciydim de...

- Siz 5'iniz çıkın . Bir daha sakın disiplin cezası yiyip aileniz sayesinde kurtulmayı denemeyin .
Bir şekilde sizi bu okuldan attıracağım.

Hanbin ' Yang Başkan sizi atmasın da dikkat edin . '

Hanbin fısıldayarak önden yürümüş diğerleri de teker teker Donghyuk'un yanından geçmişti .
En son Yunhyeong kalmış o da Donghyuk'un yanından geçerken kulağına fısıldamıştı .

' ilk gününde bizi zırvalıklardan kurtaran melek, umarım okula hoşgelmişsindir . '

my angel slave -YunDongHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin