New Fighter

113 20 22
                                    

- Merhaba Kim Donghyuk , ben 2. sınıfın rehber öğretmeniyim . Kwon Deuk

- Memnun oldum efendim.

- Duyduğuma göre Kim Jinhwan'ın kuzeniymişsin.

- Evet efendim.

- Onun kadar zeki misin merak ettim doğrusu.

- Onun kadar olmasam da .

- Jinhwan'ın bundan sonra yalnız kalmayacağına sevindim. Birbirinize dikkat edin.

Az önce buradan çıkan hergeleler sınıf arkadaşların , Jinhwan demeden ben diyebilirim dikkatli ol .

- Neden ?

-Zaman geçince anlarsın. Şimdi ders başlıyor hadi sınıfa gidelim.

- Peki efendim.

...

- Günaydın arkadaşlar sınıfımıza gelen yeni bir arkadaşımız var. Lütfen kendini tanıt .

- Merhaba ben Kim Donghyuk. Busan'dan geliyorum. Umarım iyi anlaşırız.

- Jinhwa..


Öğretmen Jinhwan'ın yanına geçebilirsin diyeceği sırada Yunhyeong'un yanında oturan Mi Hee Jinhwan'ın yanına oturmuştu. Jinhwan kuzeninin yanına gelmesini beklerken aniden yanına oturan kızla şaşırmıştı.

- Yunhyeong'un yanına geçebilirsin.


Donghyuk çekingen tavırlarla Yunhyeong'un yanına oturdu.

' Dersin 15 dakikası senin sayende kaynadı. hoşgelmişe benziyorsun Kim Donghyuk.'

Donghyuk sadece gülerek cevaplamıştı.

Dersin bitiminde Donghyuk tam ayağa kalkacakken Yunhyeong'un onu tutmasıyla geri yerine oturdu.


' Okulu gezdirmemi ister misin ? '

' Teşekkür ederim ama kuzenime sözüm var. '

' Kuzenin ? '


Donghyuk yanından kalkıp hemen Jinhwan'ın yanına gitti. Yunhyeong kuzeninin kim olduğunu öğrenince ağzı açık kalmıştı.

' Oysa ki iyi anlaşacağımızı düşünüyordum Donghyuk '

..

- Donghyuk sana bir şey söylemem lazım.

- Bu arada sana kötü davranan p?çler nerede ?

- Arkandayım.


Donghyuk arkasını döndüğünde önde Junhoe'nin arkasında Hanbin Chanwoo Bobby ve Yunhyeong'un olduğunu gördü.

Yunhyeong ?


- Hadi gidelim buradan Donghyuk.

JN : Daha yeni gelmiştik?

DK : Gelmişseniz ne oldu yani ?

HB : omo kuzenine kim olduğumuzu söylemedin mi ?

BB: Hani seni rahatsız eden p?çleri ?

JH : Donghyuk hadi gidelim.

CW : Gidin hadi.


Donghyuk Yunhyeong'a bakıp ardından arkasını döndü.

Tam gidecekleri sırada Junhoe'nin Jinhwan'ı kolundan tutmasıyla geri döndü.

' Bir yere gidebileceğini sanmıyorum ? '

HB : P?Ç demek ha!

Jinhwanın yüzüne gelecek olan yumruğun önüne geçti Donghyuk.

Junhoe ne olduğunu anlayamadan Donghyuk'un kolunu çeviirmesiyle yere diz çöktü.


- Zorbalığı yaparken iyisiniz de p?ç olunca mı zorunuza gitti. Birdaha sakın yaklaşmayın bize!


Donghyuk Jinhwan'ı da alıp sınıfa doğru gitti.

- Eşyalarını topla bugünlük okulu ekiyoruz.

- Bugün ilk günün olmaz.

- Gidelim hadi.

...

-

-

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
my angel slave -YunDongHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin