Teri Meri

117 4 2
                                    

Bu sefer Hintçe bir şarkı:)


Şarkı: Teri Meri Prem KahaniFilm: BodyguardŞarkıcı: Rahat Fateh Ali Khan, Shreya GhoshalMüzik: Himesh ReshammiyaŞarkı Sözü: Shabbir AhmedOyuncular: Kareena Kapoor, Salman Khan Teri meri, meri teri prem kahani hai mushkilSenin benim, benim senin aşk hikâyesi zordur.Do lafzon mein yeh bayaan na ho paayeBu iki kelimeyle anlatılamaz.Ik ladka, ik ladki ki yeh kahani hai nayiBir kız ve bir oğlanın bu yeni hikaye..Do lafzon mein yeh bayaan na ho paayeBu iki kelimeyle anlatılamaz.Teri meri, meri teri prem kahani hai mushkilSenin benim, benim senin aşk hikâyesi zordur.Do lafzon mein yeh bayaan na ho paayeBu iki kelimeyle anlatılamaz.Ik dooje se hue judaa, jab ik dooje ke liye baneBirbirimiz için yaratılmamıza rağmen birbirimizden ayrıyız..Teri meri, meri teri prem kahani hai mushkilSenin benim, benim senin aşk hikâyesi zordur.Do lafzon mein yeh bayaan na ho paayeBu iki kelimeyle anlatılamaz.Tumse dil jo lagaya, toh jahaan maine paayaSeni kalbime koydum nerede olduğunu bulduğumda..Kabhi socha na tha yun, meelon door hoga saayaHiç düşünmemiştim gölgenin kilometrelerce uzakta olacağını..Kyun khuda tune mujhe aisa khwaab dikhayaNeden Huda böyle bir rüyayı bana gösterdi?Jab haqeeqat mein usse todna thaHakikatte ise bunu kırdı.Ik dooje se hue judaa, jab ik dooje ke liye baneBirbirimiz için yaratılmamıza rağmen birbirimizden ayrıyız..Teri meri, meri teri prem kahani hai mushkilSenin benim, benim senin aşk hikâyesi zordur.Do lafzon mein yeh bayaan na ho paayeBu iki kelimeyle anlatılamaz.Teri meri baaton ka har lamha sab se rangjaanaSenin her anın ve benim konuşmalarım başkalarına yabancıdır, bilinemez.Do lafzon mein yeh bayaan na ho paayeBu iki kelimeyle anlatılamaz.Har ehsaas mein tu hai, har ik yaad mein tera afsaanaHer gerçeğimde sen, her hatıramda efsanen..Do lafzon mein yeh bayaan na ho paayeBu iki kelimeyle anlatılamaz.Saara din bit jaaye, saari raat jagaayeBütün gece geçer, tüm gece uyanığım..Bas khayal tumhara, lamha lamha tadpaayeSenli düşünceler huzursuzluk verir..Yeh tadap keh rahi hai mit jaaye faasle yeh tere mere darmeyaan hai jo saareBu tarafta özlem aramızda olan uzaklıkların gitmesini söylüyor..Ik dooje se hue judaa, jab ik dooje ke liye baneBirbirimiz için yaratılmamıza rağmen birbirimizden ayrıyız..Teri meri baaton ka har lamha sab se rangjaanaSenin her anın ve benim konuşmalarım başkalarına yabancıdır, bilinemez.Do lafzon mein yeh bayaan na ho paayeBu iki kelimeyle anlatılamaz.Har ehsaas mein tu hai, har ik yaad mein tera afsaanaHer gerçeğimde sen, her hatıramda efsanen..Do lafzon mein yeh bayaan na ho paayeBu iki kelimeyle anlatılamaz.Teri meri, meri teri prem kahani hai mushkilSenin benim, benim senin aşk hikâyesi zordur.Do lafzon mein yeh bayaan na ho paayeBu iki kelimeyle anlatılamaz.


(Sözler birbirine girdiği için özür dilerim)

Dinlenmesi Gerekilen Güzel Şarkılar (ARA VERİLDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin