Milan: Kijk boys, daar staat de taxi die ons naar het hotel brengt. Hhmmmm die dude ziet er wel bijzonder uit.
Don: Hello sir, can you bring us to The Golden Hotel.
Taxi Chauffeur: Okay.. It's about a hour from here.
Ze rijden en ze rijden, en er is al een uur verstreken... Ze rijden ergens in de middle of no where..
Milan: Ehj boys, moesten we er niet al zijn? En op de foto's zag de omgeving er heel anders uit dan dit! We rijden ergens op een soort van platteland ofzo.
Don: Ja I don't know dude, dit is allemaal heel vaag..
Jeremy: Sir, how long does it take to bring us to the hotel?
Taxi Chauffeur: We are almost there..
De taxi stopt voor een oud gebouw en er komen 5 brede mannen het huis uit lopen, ze zijn gewapend met geweren..
Link: Eeehmm Milan, dit was niet het hotel dat je had uitgezocht... En die mannen dragen geweren! Wat is dit?
Taxi Chauffeur: Get out of the cab! AND FAST!!
Brede man 1: Follow me NOW!!
Don: Okay Okay! Doe gewoon wat hij zegt! Anders jast ie zo een kogel door je bakkes heen!
Link: OMG! Is dat de nieuwe primeur die die guy in zijn handen heeft?
Jeremy: Dude, dit is niet de tijd voor grapjes! Loop door!
Link: Ik ga al! Maar dit huis, jeez! Dit lijkt wel een soort van horror huis..
Met veel geduw door de brede mannen omdat ze op moesten schieten werden hun telefoons en rugzakken afgepakt.. Ze liepen richting de kelder..
Don: Gast, ik ga echt niet in die kelder! Wat is dit?
Brede man 3: Go into the basement.. NOW!
De Brede man 3 dreigde met zijn geweer.. Ze moesten wel de kelder in.. Het stonk er vreselijk en er lag een vage man te slapen in de hoek. De kamer bestond uit een stoffig bureau en een paar stoelen. Ze moesten een gammele trap af die kraakte. De deur sloeg achter hun met een harde klap dicht. De man in de hoek werd wakker van de deur en loopt dreigend op ze af..
Onbekend: Do you guys speak Dutch?
Milan: eeehm, ja? Wie ben jij? Wat doe jij hier? Hoelang zit je hier al vast? Waarom heb je een grote wond in je been?
Onbekend: Ik heet Jur, ik ging op vakantie hier naartoe en nam de taxi naar een huisje die ik had gehuurd, en toen werd ik hierheen gebracht. Ik zit hierna al 3 weken en soms komt er iemand bij, maar die wordt na een paar uur opgehaald. Even later goor ik diegene boven schreeuwen om de pijn. Ik weet niet waarom ik hier al 3 weken zit.. En ik werd neergestoken omdat ik probeerde te ontsnappen. Nu kan ik moeilijk lopen en er is geen mogelijkheid om hier weg te komen...
Don: Denk je dat wij over een paar uur een voor een opgehaald worden?
Jur: Weet ik niet, soms werden ze pas na 3 dagen opgehaald, maar ze zijn nooit meer teruggekomen..
Link: Ik denk dat we zo snel mogelijk een plan moeten bedenken om te ontsnappen want we weten niet hoeveel tijd we hebben.
Jur: Ik kan jullie wel helpen weg te komen! Maar zelf kan ik amper lopen... Ik help wel met een plan bedenken.
Link: Oké dat is fijn! Kan je misschien wat informatie vertellen?
Jur: Om half 8 komen er twee mannen ons eten brengen, meestal zijn het etensresten en slecht water wat smaakt naar chloor. 's Ochtends om half 5 klinkt er een harde piep, dat blijft doorgaan tot half 9, dat is omdat we om half 5 al wakker moeten zijn, geen idee waarom, maar na een paar minuten is die piep echt heel vervelend. Pas wéér om half 8 's avonds komen de twee mannen weer binnen om etensresten te geven.. Soms vergeten ze hun wapens, maar al ren je naar buiten dan wordt je al snel opgepakt.. En steken ze je neer.. Wat dus bij mij gebeurde.
Don: Jongens, hoe komen we hier uit? Ik ben nog te jong om te sterven!
Jeremy: Nou Don, je bent al oud hoor! Maar, ik heb misschien wel een ideetje....
Ze bedenken een plan om te ontsnappen... Het is 7 uur in de avond dus ze moeten opschieten...