GERÇEK

185 7 3
                                    

Pazar Günü.

Hiç sevmediğim bir pazar günü daha çat kapı geldi.Babam yine delicesine odamın kapısını çalıyor.Hayır sanki uyanınca bişiy değişecek.İstemiyorum o eve gitmek o kadınla aynı evde yaşamak istemiyorum.Babam neresine aşık bu karının.Size olayı anlatayım.

Annem en küçük kardeşim Berke doğduktan sonra terk etmişti bizi.Ogün bugündür babamla yaşıyoruz.Sürekli destek çıkar babam.Ama kızdığı şeylerde yok değildir.Babam bizim okulda müdür yardımcısı.Babamın dediğin e göre annem dünyanın en zenginlerinden birisiymiş.Tüm hepsini araştırdım hepsi melek gibi valla. Bu kadın çay dağıtırken çekilen resimlerde çıktı da zengin zannedip aralarına aldılar sanırım.KAynak yapmış cadı.Ben kim miyim ?

Adım Kavin.17 yaşındayım.İsmimin anlamı gibi güçlü ve cesur biriyim.Ama ani duygusal çöküntüler yaşayabiliyorum.Fazla zekiyim ama işime geldiğinde.Sınıfın zorlu ineği.Abim var. Batu.21 yaşında.Gerzeğin önde gideni ama severim onu. Berke 15 yaşında.En küçüğümüz.Evet düşü ndüğünüz gibi tek kız benim.

Bugün sözde annem olan karının evine taşınıyoruz.Babaö bu yüzden deli danalar gib i kapımı çalıyo.Malum geç kalmak yakışık olmaz.

Bakalım ne tür olayların içinde kaybolacağım..

Kim olduğum nasıl biri olduğum önemli değil sizin için ne ifade ettiğim önemli.

GERÇEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin