Akşam yemeği yiyorduk.''Kavincim güzelim ekmeği uzatır mısın?'' bide canımlı cicimli konuşmuyor mu?.Delireceğim.''Al.Ben doydum afiyet olsun.'' ''Afiyet olsun tatlım.''
S-A-B-I-R. !
Odama çıktım.Sözde annemiz olan Meriç karısı bizi Alanya'daki özel Ufuk Koleji'ne yazdırmış.İnternetten baktım çok güzel yer ama onnu yazdırdığı yere gitmek istemiyordum.Öcümü almak derslere girmek istemiyordum.Ama babama verdiğim sözü tutmalıydım.Söz vermiştim babama.Derslerimi hiç kimseden öc almak için kullanmıcaktım.
Sabah olduğunda okulda ilk günümüz ola cağı için sivil gidecektim.Berke'nin yaşı 15.Ama 8.sınıf.Onu da özel Ufuk Ortaokulu'na yazdırmış.Berke deli dana gibi banyonun kapısını çalıyodu.''Ya salak mısın kızım sen?Hergün banyo mu yapçan?Altıma etçem hadiğ'' ''Berke sus çıkıyorum şimdi.Ayrıca senin odanda banyo var neden benim ki ?gitsene odana.Mal mısan çocum sen?'' ''Bitanem benim güzel ablacım senin ki deniz manzaralı.'' ''Sıçarken ne yapçan denizi.Git denize yap o zaman bokunu.Gerzek!'' ''uf tamam be.'' deniz manzaralıymışmış(!).Aman be uf.Bu ev bizimkileri değiştirmez inşallah.
BAnyodan çıkıp altıma kot pantolon üstüme normal beyaz üzerine kırmızı çizgileri olan gündelik tişört üstüne de kolej ceketi giydim.
Saçlarımın uçları banyodan çıkınca dalga dalga olduğu için serbest bıraktım.Pembe bir parlatıcı ve göz kalemi çekip çiçek desenli çantamı aldım ve içine bi tane Orhan Kemal'in ''Bir Filiz Vardı'' kitabını ve 2 tane defter koyup aşağı indim.
Sözde annemle karşılaştık.Babam dudaklarıın kıpırdatıp günaydın dedive hemen mutfağa girdi.''Günaydın Kavincim.Nasıl,rahat uyudun mu ?'' ''evet.''diyip babamın ardından bende mutfağa girdim.Bi kaç bişey atıştırdıktan sonra adidas spor ayakkabımı giyip evden çıktım.''Kavin,kızım isterse n seni ben bırakayım.'' ''Ol-'' ''Hayatım ben şoförü görevlendirdim.Onunla gitsin.Çıkışta da o alır.'' bişiy demeden kapının önünde duran Maserati Cabrio 2014 model arabaya baktım.Geçrekten harikaydı.Arabanın açılan kapısından içeri girecekken anneciğimin sesiyle durdum.'' Canım bu senin.Navigasyon var.İstersen çıkışta sen gelebilirsin.Evin adresi var.'' bişiy demeden arabaya bindim.
****
Okula geldiğimizde benim bindiğim arabadan daha lüks olanları da vardı.Yabancı sayılmazdım.Herkesin gözü bendeydi.
Nedensiz.BANANE.
Şoföre dönüp''Çıkışta gelmeyin.Ben kendim gelmek istiyorum.'' ''Peki Kavin Hanım.Buyrun .Bu paranız bişiy olursa-'' ''Olmaz.PArayı da almıca-'' ''Babanız istedi efendim.'' 300tl vardı.Az uz da değildi ya neyse.Teşekkür edip arabadan indim. Herkesin ''Meriç Hanımın kızı bu'' ''Güzel kızmış.'' '' Kadına bak hele.Ne kızlar çıkıyo.'' ''Kız çok şanslı.Dünyaca ünlü kadının kızı.Herşey ayaklarının altında.'' felan filan işte.Ama hoşuma gitmedi diyemem.
***
Düşüncelerimden uzaklaştıran kişiye döndüm.Düz siyah saçlı her yerinden dövme fışkıran mavi gözlü kaslı yakışıklı tatlı sert hoş..Aman Allah'ım nerden fırladın sen böyle.Neyse yakışıklıydı fazla hemde.Ama önemsiz.Arkasında yakışıklı denilecek 2 tane çocuk daha vardı.Elini uzattı.'' hoşgeldin güzelim.'' Pis pis sırıtttı.Hoşuma gitmemişti .Heye heye hoşbulduk hadi çekil önümden der gibi kafamı sallayıp gidiyordum ki kolumu nazik bi şekilde tuttu.'' Çok güzel günlerin olur inşallah canım(!)'' yine pis pis sırıttı.Bende ''inşallah canım yea(!)'' diyip pis pis güldüm.Bi anda çenesinin kasıldığını ve elimde kaldın der gibi bakışını hiçe sayarak ordan uzaklaştım.Müdürün odasını bulmam kolay olmuştu.Kapıyı çalıp içeri girdim.Orta yaşlı hafiften ağarmış saçlarıyla sempatik gülücükler saçan müdür ''Hoşgeldin Kavin.Kavindi dimi ismin?'' ''Evet.Ben sınıfımı öğrenebilir miyim?'' ''Ah tabi.Sana ingilizce hocamız Ayberk bey yardımcı olur.'' O sırada kapı çaldı.Sanırım Ayberk denen hoca gelmişti.Bu okulda herkes böyle yakışıklı mi ? Hocası ayrı bi hoş.Hocayla birlikte sınıfa giridik.Hoca yeşilim si gözlerin i bana çevirdikten sonra sınıfa göz gezdirdi ve '' Evet gençler yeni okul ve sınıf arkadaşınız Ka-''
''Kavin.Meriç Semar'ın kızı.''diye yüksek sesle söylmişti bunu bi kaç öğrenci.''Burda popülersin Kavin.İyi eğlenceler.Ama şimdi ders vakti.Eda'nın yanına geç.'' Eda denen kızın yanında geçtim.Ço şeker bi kızdı.En yakın arkadaşım Nilda'ya benziyodu.Yarısı kazıtılmış yarısı da kulak memesine kadar uzun olan kızıl saçları ve ince dudaklarıyla.''Selamm.Ben Eda nam-ı diğer Kızkontak.Bizimkiler böyle derler.'' ''Bende Kavin.Nam-ı diğer..Kavin.'' espiri yapmaya çalışmıştım.Sanırım rezil oldum.Bütün ders boyunca konuştuk.Zil çaldığında yanımıza Boran adında bi çocuk geldi.Dümdüz ve yanları kazıtılmış sarı saçlı kehribar renkte gözleri vardı.Adeta bi vampir diyebilirdim onun için.Zaten onun lakabıda ''Vamboran''mış.
Eda yanımıza okula girerken karşılatığım çocuğu çağırdı.''kapıda tanışamadık.Ben Ilgar Teo.Diğer adım Teoman ama Teo de.Hadi biz kaçar.'' dedi. Okul girşindeki pis pis gülüşünden eser yoktuDuygusuz gibiydi.Korktuğumu inkar etmeliyim.
Boran bana dönüp ''Şanslısın mı desem ne desem bilemedim güzellik.ILgar Teo demeyi sadece uğraşmayı ve uğraştıracağını düşündüğü kişilere izin verir.'' ''işim zor mu ?'' 'aynen.''diye atıldı Eda.
''Tamam uğraştırırım bende.Sorun yok.''diyerek göz kırptım Boranla Eda'ya.''SEni sevdim güzellik.Uğraş binimle dişi kuş(!)'' ıy dişi kuş ne lan.''Şaka lan.Dişi kuş ne ebesini s-'' ''Boran gündelik küfür radarını yemeden sus bence.''diye söylendi Eda.Boran alnına sıkı bi öpücük kondurdu.''Öğükk!.Siz sevgili misiniz?'' ''Hayır güzellik ben sadece samim olduğum kızı alnından öperim.O da sadece Eda,Berfin,Tuğçe sıra da da sen.''dedi ve göz kırptı.KArnına sıkı bi yumruk indirdim.İnledi.''Bak daha çok hoşuma gitmeye başladı güzellik.'' ''Hmm'' alnımdan öpmüştü.Başka biri yapsa tekmeyi yemişti.Ama Boran'da abi sevecenliğini görünce kötü bişi gelmedi aklıma.
Korida da çoğu kızın ''Ya çok tatlı bu çocuk.'' ''Allah bizimkilerden alıp hepsini buna vermiş.'' ''Ne sert yakışıklı lan o çocuk.'' '' kim ki aceba'' Eda merakına yenik düşemeyip Boranla beni kolumuzdan çekiştirip bahçeye indirdi.Dona kalmıştık.Eda çığlık atar gibi ''Çok yakışıklıı!''dese de şokun etkisinden kurtulamadım.
''Abi?''
''Abi mi?''
****
BEĞENMENİZİ UMUT EDİYORUM.LÜTFEN VOTE VERMEYİ VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN.ARKADAŞLARINIZA ÖNERİN.GÜZEL Bİ HİKAYE YAZACAĞIMDAN VE BEĞENECEĞİNİZDEN EMİN OLABİLİRİM.OKUYAN HERKESE TEŞEKKÜRLER. <33