2.BÖLÜM - Bay Ukala

210 11 4
                                    

Merhaba arkadaşlar ikinci bölümüde hemen yazdım beklemeyin diye . Sizce hikayem güzel mi ?

Yorum ve voteleri bekliyorum.

Multimedia Ada . SİZİ SEVİYORUMMMMM ...

TMavi gözlerinin derinliğine dalarken bir anda '' Sarhoş musun belalı ? '' dedi  . O günün aksine daha sıcak ve ukala bir tavırla . 

'' Bence sen sarhoşsun . Önüne bakmadan mı yürüyosun Bay Ukala ? '' dedim sesimi kesin çıkartmaya çalışarak . 

'' Hayda çattık beee hem üstüme kahve döküyor hem de üste çıkmaya çalışıyor '' dediği an gözüm üstüne kaydı . Islanan tişörtü üstüne yapışınca baklavaları daha da ortaya çıkmıştı.

'Sürtük Ada' diyen iç sesime küfürler savurduktan sonra yine o mavi gözlere baktığımda  yüzünde çapkın bir gülümseme vardı . Kendimi toparlayıp '' Üstüne kahve döktüğüm için özür dilerim .'' dedim ve oradan uzaklaştım . Sınıfa doğru  çıktım . Sınıfta bir tane kız vardı . Başını sıraya gömmüştü . Yanına yaklaştıkça hıçkırık seslerini de duyabiliyordum . 

'' İyi misin '' dedim şefkatli ses tonumla . Başını kaldırdığında gözlerinin kızarmış olduğunu gördüm . 

'' İyiyim teşekkürler. Adın ne ? '' dedi . Sesi güçsüz çıkıyordu . İçmesi için çantamdan su çıkardım  ve ona uzattım 

'' Ada .  Senin adın ne ? dedim  . Onun aksine özgüvenli ve güçlü çıkan sesimle .

'' Benim adım Ayça . '' dedi  suyunan bir yudum aldıktan sonra . Sınıf dolmaya başlamıştı . Sınıfa zayıf , uzun boylu , yüzü ben fizikçiyim diye haykıan bir kaın  içeri girdi . 

'' Merhaba ben Fizik öğretmeniniz Hanife Uslu . Bundan sonra Fizik derslerini beraber işleyeceğiz  ... ''  kadın konuşmasına devam ederken kapı çaldı ve içeriye giren kişi sayesinde ağzım o şeklini aldı . Ben bu çocukla 2 dakika konuşmaya dayanamazken şimdi 4 sene boynca aynı sınıfta ders mi işleyecektik ? Gözleri benim gözlerimi bulduğumda gözlerimi ondan kaçırarak başka yerlere bakmak için sınıfı inclemeye başladım  fakat benim olduğum tarafa geldiğini hissedebiliyordum . Evet bana yaklaşıyor , yaklaşıyor ve yaklaştııı . 

AŞIK PLAYBOYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin