3. BÖLÜM - El mi Yaman Ben mi Yaman !

206 11 6
  • İtfaf edildi Şeyma Nur Sinan
                                    

  

     '' Merhaba ben Fizik öğretmeniniz Hanife Uslu . Bundan sonra Fizik derslerini beraber işleyeceğiz  ... ''  kadın konuşmasına devam ederken kapı çaldı ve içeriye giren kişi sayesinde ağzım o şeklini aldı . Ben bu çocukla 2 dakika konuşmaya dayanamazken şimdi 4 sene boynca aynı sınıfta ders mi işleyecektik ? Gözleri benim gözlerimi bulduğumda gözlerimi ondan kaçırarak başka yerlere bakmak için sınıfı inclemeye başladım  fakat benim olduğum tarafa geldiğini hissedebiliyordum . Evet bana yaklaşıyor , yaklaşıyor ve yaklaştııı . 

          Ben ne yapacağını merak ederken o sessizce yanıma gelip oturdu . Onu dikkatli bir şekilde incelerken düşüncelerimi Fizikçinin sözleri böldü . Ona bakarak '' Evet çocuğum , kendini biraz bize tanıt ''  dedi ve koltuğuna oturdu . Fizikçinin bu sözleri üzerine çocuk yanımdan kalkarak konuşmaya başladı .  '' Merhaba  , Ben Deniz . Babamın işleri dolayısıyla Amerika ' dan buraya gelmek zorunda kaldık ... '' Adının Deniz olduğunu öğrendiğim çocuk konuşmaya devam ederken gözümün sınıfa kaymasıyla Ayça dışında herkesin ağzından salya aktığını gördüm . Gerçekten de mavi gözleri , fiziği ve kumral saçlarıyla mükemmel bir görünüme sahipti . Bu anlamsız düşüncelerimi Fizikçinin o tiz sesi böldü . Sıkıcı bir ders işliyorduk ve nihayet ders bitmişti . Hızla Ayça  ile vedalaştıktan sonra arabama binip eve gittim . Hızlıca odama girip üstümü değiştirdim ve makyajımı temizlemek için aynanın karşısına geçtim . Sakin sakin makyajımı silerken  dikkatimi küpelerimde birinin olmaması çekti . Okulda düşürmüşümdür diye düşünerek yorganın altına girdim ve kendimi uykunun cezbedici kollarına bıraktım . 

   

  Yine o lanet alarm sesiyle gözlerimi açtım ve hemen ılık bir duş alıp üstüme siyah mini bir elbise giydim . Saçlarımı iri dalgalar şeklinde açık bıraktım . Hafif bir makyaj yaptıktan sonra çantamı alıp evden çıktım . Okula gittiğimde direk sınıfa girdim ve kayıp olan küpemi aramaya başladım . Küpemi dikkatli bir şekilde aramaya devam ederken tanıdık bir sesle ürktüm . 

'' Bunu mu arıyordun ? '' bakışlarımı sesin geldiği tarafa yönlendirdiğimde bu sesin sahibinin Deniz olduğunu gördüm . Deniz ' in yanına yaklaşarak küpeyi almaya çalışırken vermeye niyeti yokmuş gibi küpeyi benden kaçırmaya çalışıyordu . Çileden çıkmak üzereyken sakin olmaya çalışarak '' Takmak istiyorsan sende kalabilir Denizciğim '' dedim iğneleyici ses tonumla fakat Deniz istifini hiç bozmadan çok bilmiş tavrıyla 

'' Takmak için bende kalmayacak bu küpe için daha farklı planlarım var Belalı '' dedi   Fıttırmak üzereyken 

'' Birincisi benim adım Ada . İkincisi ben o küpeyi senden almak için bir çaba sarf etmeden sen onu bana vereceksin '' dedim sesimi yükseltmemeye fakat bir o kadar da kesin çıkartmaya çalışarak . Benle konuşmaya bile tenezzül etmeden sınıfın çıkışına yöneldi fakat bir an duraksayıp arkasına baktı . 

'' Sahil Cafe ' de saat 15.30 ' da seni bekleyeceğim Belalı '' dedi ve gitti . 

Ben sinirlerime hakim olmaya çalışıken sınıfa Ayça girdi . '' Naber Ada iyi misin '' dedi o günün aksine neşeli bir ses tonuyla . Ayçayla o günden sonra iki üç saat konuşma fırsatı yakalayabilmiştik ve arkadaş olmuştuk . Okuldaki diğer kızlara nadiren sürtük değildi ve iyi bir kıza benziyordu . '' İyiyim sen nasılsın '' dedim ve aklıma gelen fikirle yüzümdeki sinir yerini mutluluğa bıraktı . Hadi bakalım Deniz Bey  El mi yaman , Ben mi Yaman ! 

-------------  BÖLÜM SONU -------------

Evet bu bölümde burada bitti . Yarın yeni bölüm ekleyeceğim . Umarım beğenmişsinizdir . Hepiniz Öpüldünüz . Yorum ve Voteleri bekliyorummmm .

 Multimedia Ayça

AŞIK PLAYBOYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin