Arkadaslar, hikayeyi seven ve okumaya devam etmek isteyen herkesten cok ozur dilerim.Hikayeyi bitirecegim cunku devam etmek icin kendimde bir istek bulamiyorum.
Hikayeye ilk basladigimda cok heyecanliydim.Ilk okunmalar, ilk voteler beni acayip heyecanlandirmisti.Birilerinin hikayemi beğenerek okumasi duygusu suana kadar tattigim en hos duygulardan biriydi.Gunde 100 kez wattpade girip okunma sayısı artmış mi diye bakardim.Hicbir zaman hikayem cok okunan bir hikaye olmadi tabii ama benim icin yeterliydi.
12.800 okunma benim mutlu olmam icin cok cok yeterli bir rakam.
Bana bu mutlulugu tattiran sizlere cok teşekkür ederim.
En azindan hikaye ortada bolunmus olmasin diye hikayeye baslarkenki final dusuncemi size aktarmak istiyorum.
Eğer hikayeye devam etseydim siz de tahmin edersiniz ki Baris ve Melis birbirlerini cok seveceklerdi.Melisin ailesiyle konusup anlasacaklardi, evleneceklerdi.Bu sirada Berre buyuyup cok tatli bir kiz çocuğu olacakti.Melis de hayatina erken girseler de yeni ailesiyle tahmin bile edemeyecegi kadar guzel bir yasama sahip olacakti.
Konuya geri donersek, 18.bolumden sonra defalarca 19.bolumu yazmaya çalıştım, yazdım sildim , yazdım sildim.Ve artik yazmak istemediğime karar verdim.Eger hikaye yazacaksam birilerine borcum olduğunu dusundugum icin yazmamaliydim cunku.Bu sekilde yazamiyordum.Belki yaz tatilindeyiz, zamanim da var ama telefonu elime aldigimda hikaye yazmaya calistigimda icimden gelmiyor artik.Yazdigim seyler zorla yazdirilmis gibi eğlencesiz ve düz oluyor. Niteliksiz yazmaktansa yazmamayi yegliyorum yani.
Aslinda az olan ama benim icin oldukca ozel 12.800de katkisi olan guzel insanlar kendinize cok iyi bakin.Wattpadde birsuru güzel hikaye var kolaylikla BBK'nin yerine koyabileceginiz.Onlari kesfedin, zaten kesfediyorsunuzdur da :)) Mutlu olun, hoscakalin YAVRU KURTLAR ♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bebeğim Bir Kurt
Werewolf16 yaşındaysanız ve kurt bir çocuğunuz olduğunu öğrenseniz ne yaparsınız?