Part-1

652 38 2
                                    

💎Diamond Romance💎

              Part-1

မနက္​​ေစာ​ေစာစီးစီး ခုႏွစ္​အိမ္​အကြာက အထိၾကားရ​ေသာ မနက္​ခင္​းခ်ိန္​ခါ ​ေတးသံသာ​ေလးကို စတင္​ၾကားရပါ​ေတာ့မယ္​ခင္​ဗ်ာ......📢📢📢📢🔈🔈🔈😂😂

"အမ​ေလး.....ဘယ္​အခ်ိန္​႐ွိ​ေနၿပီလဲ မ​ထ​ေသးဘူးလား.....သည္​း​ ​ေက်ာင္​းမသြား​ေတာ့ဘူးလား.....ဘယ္​့ႏွယ္​.....မိန္​းက​ေလ​းတစ္​​ေယာက္​ျဖစ္​​ေနၿပီး​ေတာ့.......​ေနဖင္​ထိုး​ေအာင္​ အိပ္​ရသလား....."

ထိုအသံက​ေလး​ေၾကာင္​့ အိမ္​မက္​ပင္​မက္​​ေန​ေသာ Lai Guan Lin​ေလးမွာ အိပ္​​ေနရာက ငုတ္​တုတ္ထထိုင္​မိတဲ့ အထိ......

"ထၿပီ.....မား​ေရ.....​ေအာ္​​ေနတာ​ေလး ​ေလ်ွာ့​ေတာ့......​ေတာ္​ၾကာ မား အသံဝင္​ၿပီး ပါး ကို ​ေအာ္​ဖို႔ အသံမက်န္​ျဖစ္​ဦးမယ္​.."

တကယ္​ပင္​ Ommaဆိုသည္​မွာလည္​း အဲလိုအသံ​ေအာင္​သည္​့သူရယ္​ပါ......အဆို​ေတာ္​ပင္​ လုပ္​စား၍ရႏိုင္​​ေသာ.......Omma Jaehwanရယ္​ပါ......

ကပ်ာကသီ အ​ေျပးအလႊား ျပင္​ဆင္​ကာ.....လြယ္​အိတ္​ကို ဆြဲၿပီး ထြက္​လာ​ေတာ့.........

Breakfast ဝိုင္​းတြင္​ ထိုင္​​ေန​ေသာ....ပါး နဲ႔ မားကို ​ေတြ႔ရ​ေလသည္​........

ဪ....​ေမ့လို႔ ​ေျပာရဦးမယ္​.....ပါး နာမည္​က Hwan Min Hyunပါ......😁😁😁

ဝင္​ထိုင္​မလို႔ ျပင္​လိုက္​စဥ္​.........ခ်စ္​လွစြာ​ေသာ မား က......

"​ေအာင္​မယ္​....ဒါက ဘာလုပ္​ဦးမလို႔လဲ....."

"ဟင္​.....မား ကလည္​း....Breakfastစားမယ္​​ေလ...."

"အမ​ေလး.....​ေက်ာင္​းတံခါး က ပိတ္​​ေတာ့မယ္​.....သည္​းက ဒီမွာ ဇိမ္​ဆြဲစားခ်င္​​ေသးတယ္​လား.....မရဘူး....ထ.....​ေရာ....​Coffeဗူး.....​ေရာ့....Sandwich.....ကား​ေပၚမွာ စားသြား.....ထ.....ဟိုလူႀကီး...."

သတင္​းစာ ဖတ္​​ေန​ေသာ ပါး က....ခ်စ္​လွစြာ​ေသာ သူ႔မိန္​းမဘက္​လွည္​့ကာ.......

"ဘယ္​လူႀကီးတုန္​း......မိန္​းမရဲ႕....."

"အမ​ေလး....႐ွင္​့ကို ​ေျပာ​ေနတာ ႐ွင္​့ကို.....ဖ​ေအက တစ္​မ်ိဳး....သမီးက တစ္​မ်ိဳးနဲ႔ ​ေျပာရတာ အာ​ေညာင္​းလိုက္​တာ.....႐ွင္​တို႔သားအဖႏွစ္​​ေယာက္​နဲ႔ ၾကာရင္​ အသက္​ထြက္​​ေတာ့မွာပဲ..."

💎Diamond Romance💎Where stories live. Discover now