Part-7

274 35 9
                                    

               💎Diamond Romance💎

                             Part-7   

ဒီလိုနဲ႔ စာ​ေမးပြဲ​ေျဖၿပီးလို႔......အဆင္​့ဇယားကပ္​​ေတာ့.....Guan Linတစ္​​ေယာက္​ အသည္​းအသန္​သြား တိုး​ေဝွ႔ၾကည္​့ရင္​း........

"Jihoon....ဒီမွာ....ဒီမွာ ငါနာမည္​ ထိပ္​ဆံုးအ​ေယာက္​ငါးဆယ္​ထဲမွာ ပါတယ္​ဟ......"

ဆိုၿပီး အသံျပဲႀကီးနဲ႔ ​ေအာ္​​ေတာ့.........Jihoonမွာ.....

"ဟာ....​ေက်းဇူးမတ္​မတ္​ရယ္​ ဘယ္​လိုျဖစ္​လို႔ အာျပဲႀကီးနဲ႔ ထ​ေအာ္​တာလဲ.....သူမ်ား​ေတြ လွည္​့ၾကည္​့ကုန္​ၿပီ....နင္​မ႐ွက္​​ေပမယ္​့ ငါ႐ွက္​တယ္​ဟ....."

"​ေအာင္​မာ....​ေယာက်ၤား​ေလး ျဖစ္​​ေနၿပီး အျဖစ္​ကသည္​း​ေန​ေသးတယ္​......ဘာျဖစ္​လဲ....ငါ့ပါးစပ္​နဲ႔ ငါ​ေျပာတာ ဘယ္​သူ႔ဂ႐ုစိုက္​ရမွာလဲ......"

"ဟာ....​ေျပာ​ေနတာ​ေတာင္​....လာ....လာ...ဟိုဘက္​သြား​ေျပာမယ္​......"

ဆိုၿပီး သူမလက္​ကို ဆြဲကာ ​ေက်ာင္​းဝင္​းထဲက သစ္​ပင္​​ေအာက္​ကို ​ေခၚသြားရသည္​.......

အဲ့က ခံုတန္​း​ေလးကို ​ေရာက္​မွ.........

Jihoon.......

"ကဲ...​ေျပာ....​ေျပာ....ဘာလဲ...."

Guan Lin.......

"အာ....နင္​ကလည္​း​ေလ ​ေလသံႀကီးကလည္​း Feel ​ေအာက္​လိုက္​တာ......"

"လ်ွာ​ေတြ႐ွည္​လိုက္​တာ ​ေျပာမွာလား....မ​ေျပာဘူးလား.....မ​ေျပာရင္​ ငါသြား​ေတာ့မွာ​ေနာ္​....."

"ဟာ...​ေျပာမယ္​​...​ေျပာမယ္​....​ေျပာခ်င္​လြန္​းလို႔ဟာကို......"

"​ေအး....​ေျပာ...အဲဒါဆို...."

"ဟိုဒါ​ေလ...Oppaက ငါ့ကိုအဆင္​့တက္​လာရင္​.....တဲ့....ငါႀကိဳက္​တာကို​ေျပာ....သူလုပ္​​ေပးမယ္​ဆိုလို႔....ငါက တစ္​ရင္​အျပင္​သြားတာကို လိုက္​ပို႔​ေပးရမယ္​​ေျပာထားတာ....."

"အမ္​.....သြက္​လွခ်ည္​းလား...ဒါမ်ိဳးက်....ဥာဏ္​ကို​ေျပး​ေနတာပဲ​ေနာ္​....."

"ဟာ....နင္​ကလည္​း....Hee...အဲဒါ​ေလ..ဘယ္​ကိုသြားရမလဲ.....လို႔....နင္​့ကို​ေမးၾကည္​့မလို႔....အဲဒါ...."

💎Diamond Romance💎Where stories live. Discover now