Part-2

213 30 2
                                    

💎Diamond Romance💎

             Part-2

မတတ္​ႏိုင္​ဘူး......ဂိုက္​နဲ႔မွ စာမသင္​ခ်င္​တာ....ဆရာအလာရင္​သာ ပညာျပဖို႔ ​ေတြးရင္​း....Lin Linတစ္​​ေယာက္​ အိပ္​​ေပ်ာ္​သြားသည္​......

​ေနာက္​​ေန႔ ​ေက်ာင္​းကျပန္​လာ​ေတာ့.....Ommaက....

"မယ္​မင္​းႀကီးမ.....ဆရာက 6နာရီ​ေလာက္​လာမယ္​တဲ့......သြား...ျမန္​ျမန္​လုပ္​​....​ေရခ်ိဳး​ေတာ့....."

"Ommaကလည္​း ခဏ​ေလာက္​နားပါရ​ေစဦး.....ခုမွျပန္​​ေရာက္​ရံု႐ွိ​ေသးတာကို....."

"​ေတာ္​....နင္​့အ​ေၾကာင္​းကို ငါမသိဘူးမ်ား မွတ္​​ေနလား....ငါ ခုဆိုခုမွ ႀကိဳက္​တယ္​​ေနာ္​......"

"Ommaကလည္​း....."

"သြားမလား မသြားဘူးလား...ဘာလဲ...ငါ့အသံ​ေလးၾကားခ်င္​​ေနၿပီလား....."

"အာ....မၾကားခ်င္​ပါဘူး.....သြားၿပီ...Omma..."

Ommaက သူ႔High Noteႀကီးနဲ႔ လူကိုျပန္​ၿပီး ၿခိမ္​း​ေျခာက္​​ေနတယ္​......သူ႔အသံႀကီး နားမခံႏိုင္​ပါဘူးဆို......တကယ္​ပါပဲ.......

သမီး​ေလးတစ္​​ေယာက္​တည္​း ႐ွိတာကို ႏွိပ္​စက္​​ေနၾကတယ္​....အံၾသပါရဲ႕......

စိတ္​ထဲမွာ ​ေျပာ​ေနျခင္​းသာ....အျပင္​သာထုတ္​​ေျပာမိရင္​...အဲ့​ေန႔ က်မ နားကန္​းတဲ့​ေန႔ပဲ.......

​ေရမိုးခ်ိဳးၿပီး ​ေအာက္​ဆင္​းလာ​ေတာ့......Ommaက....

"လာ ဧည္​့ခန္​းမွာ ထိုင္​​ေစာင္​့​ေန......ဆရာ့ကို...."

"Nae..."

ပါးစပ္​ကသာ...Nae​ေျပာ​ေနတာ.....စိတ္​ထဲက ပညာျပဖို႔နည္​းလမ္​း အစံုစဥ္​းစား​ေနမိသည္​......အဲ့အခ်ိန္​မ်ိဳးဆို ဦး​ေႏွာက္​က အရမ္​းခ်စ္​ဖို႔​ေကာင္​းတာပဲ........

အၾကံ​ေတြ တစ္​သီတစ္​တန္​းႀကီး...ထြက္​လာသည္​​ေလ.....Haha​ေတြ႔ၾက​ေသးတာ​ေပါ့ကြယ္​.......

ဆိုဖာ​ေပၚတြင္​ ပ်င္​းရိပ်င္​းရြဲနဲ႔ ထိုင္​ကာ.....Phoneသံုး​ေနရင္​း....အိမ္​​ေ့႐ွတြင္​ Appaကားသံၾကားမိသည္​ႏွင္​့.......

💎Diamond Romance💎Where stories live. Discover now