Part-4

180 29 4
                                    

💎Diamond Romance💎

              Part-4

Jihoonတစ္​​ေယာက္​.....လက္​ထဲက မုန္​႔ကို ျဖည္​းျဖည္​းခ်င္​းစားရင္​း အရသာခံ​ေနမိသည္​.......

ျမန္​ျမန္​ႀကီး​ေတာ့ အကုန္​မခံႏိုင္​​ေသးဘူး​ေလ.......ဒါက အ​ေလ်ာ္​ရလာတာ ဆို​ေတာ့က......အရသာ႐ွိ႐ွိကို ​ေျဖး​ေျဖးခ်င္​းစားသင္​့တာ......😊😊😊😊

(A/N:ဝွစ္​......လူယုတ္​မာ​ျပံဳး...😊)

​ေက်ာင္​းကို ​ေစာ​ေစာ​ေရာက္​​ေန​ေတာ့....ဟိုLinLinမကလည္​း မလာ​ေသးတာနဲ႔......​ေက်ာင္​း​ေပါက္​ဝမွာ အုတ္​နံရံကိုမွီၿပီး......ဇိမ္​ခံ​ေနျခင္​းျဖစ္​သည္​.......

ထိုစဥ္​.........

"ဟဲ့့......"

ဆိုၿပီး ​ေအာ္​သံနဲ႔အတူ.....ဂုတ္​ကို အ႐ိုက္​ခံလိုက္​ရတာ​ေၾကာင့္​့........

"အ.......ဘယ္​လိုလုပ္​လိုက္​တာလဲ....သူမ်ားစား​ေသာက္​​ေနတာကို......."

နာသြား​ေသာ ဂုတ္​ကို ပြတ္​ရင္​း ျပန္​ရန္​​ေတြ႔လိုက္​မိသည္​......

ဟုတ္​တယ္​​ေလ.....လာ႐ိုက္​တာ ဘယ္​သူ႐ွိရမလဲ.....ဟိုမိLinမ​ေပါ့.......သူအရပ္​ႀကီးနဲ႔ ပု​ေန​ေသာ က်​ေနာ္​့ရဲ႕ဂုတ္​ကို ႐ိုက္​႐ိုက္​ခ်တာကို မႀကိဳက္​ပါဘူးလို႔....ဒီ​ေလာက္​​ေျပာထားတာကို......

"​ေအးပါဟယ္​....ငါ မျမင္​လိုက္​လို႔ပါ.....Miya.....Miya....."

"နင္​​ေနာ္​.....နင္​....ဟြင္​း....ဟြင္​း...."

"အာ.....Sandwich မလား.....ငါ့လည္​း​ေကြၽး....."

"မ​ေကြၽးႏိုင္​ပါဘူး....ဒါ နယ္​နယ္​ရရ Sandwich မွတ္လို႔လား.....မရဘူး....ငါတစ္​​ေယာက္​တည္​း စားရမွာ...."

"ဟင္​....ဒီSandwichက နယ္​နယ္​ရရမဟုတ္​ဘူး ဆို​ေတာ့.....ဘာလဲ.....ဆိုင္​က အလစ္​သုတ္​လာတာလား....."

"​ေအာင္​မာ....ငါ့႐ုပ္​က Sandwich တစ္​ခု​ေလး​ေလာက္​နဲ႔ နာမည္​အပ်က္​ခံၿပီး အလစ္​သုတ္​မယ္​့ ႐ုပ္​​ေပါက္​​ေနလို႔လား....."

(A/N:အင္​း​ေလ....အင္​း​ေလ...က​ေလးကို.....ၾကက္​​ေၾကာ္​တစ္​​ေကာင္​​ေလာက္​ဆို ဟုတ္​တုတ္​တုတ္​....😜😜😜)

💎Diamond Romance💎Where stories live. Discover now