Atlas Kelebeği

8 0 0
                                    

Aslında yazmak istemediğimi farkettim. Ne için yazıyordum ki?
Bencil benliğimi tatmin etmek için mi? Bir kaç aptal okuyup beni anlasın diye mi? Dünyanın benimkinden daha önemli dertleri var. Bencillik ettim.

Bu gün yine sekreter kız canımı sıktı. Ters ters cevaplar, kibirli burun kıvırmalar, artist cevaplar... Başarısız ve aptal bir kız. Bir okadar da çirkin. Sekreterliğin "s"sinden anlamıyor.  Sinirleniyorum. Ama içime atıyorum hep.
Nasıl bir insan benimle anlaşamaz diye sordum kendime. Cevap veremedim.

Ardından ücretsiz bir şekilde gitar kursu verdiğim arkadaşlarımın umursamazlığı canımı sıktı.
Her hafta teker teker hepsini arıyıp hatırlatıyordum. Bu hafta aramadım. Hiçbiri geri dönüş yapmadı. 4 saat uykuyla iş çıkışı yorgun yorgun, onlar birşey öğrensinler diye çabalıyordum. İki gitarımı öğrenebilsinler diye onlara ödünç verdim. Sayfalarca çıktı aldım. Saatlerce uğraştım. Sanki zorla öğretiyorum... Sikiyim yapacakları işi diyerek hepsine yol verdim. Beni haketmediler. Ama o kadar aptallar ki farkına bile varamadılar. Dışarıda saati 100 tl'den başlayan hocalar bulup paralarından olsunlar. Götler (4 erkek, 1'i kız).

Hastayken 15 gün baktığım abim şimdi halimi bile sormuyor. Onunda amk. 15 gün ne çektiğimi bir ben bir Allah bilir. Evini temizlemek, mutfak alış-verişi, faturaları ödemek, onu her gün hastaneye götürüp aşı yaptırmak, kahvaltı, öğle yemeği, meyve tabağı daha nice şey...  Biri benim için tüm bunları yapsa ayaklarının altını öperim. Ama o kadar kibirli ki...
Sırf onu ifşa etmemek için evinin kirli fotoğraflarını atmayacağım. Sinek tutmuş mutfağını, farelerin yediği elbiselerini, tuvaletini... off off.
Bir de bu kişi mevlananın torunuyum diye dolaşıyor. Sufilikten bahsediyor. Herkese "melek" yüzünü gösterdi. Ben ise aslını gördüm. İnsanı dinden soğuturlar.  Bela okuyacaktım ama vicdanım el vermedi.

Alayının amk. Bu gün çok kızgınım. Ettiğim küfürler için kusura bakmayın. Bu insanlar yüzünden panik atak oldum. Kutu kutu ilaç içiyorum. İçime ata ata mahvoldum.

Vesselam

Kendimce KendimleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin