Tematyka książki/opowiadania jest dowolna. Nie ma gatunku, którego ludzie nie będą czytać. Wiadomo każdy lubi co innego. Jeden czyta romanse, drugi fantasy, a trzeci sci-fi.
Ale chyba najważniejsza zasada w dzisiejszym rozdzile brzmi:"Nie próbuj pisać tego co wszyscy ludzie teraz piszą. Pisz to co chciałbyś przeczytać"
Może na pierwszy rzut oka nie brzmi za ciekawie ale ma to głębszy sens. Wydaje mi się, że najwięcej ludzi pisze teraz fanfiction- najczęściej o Harrym Stilesie*. Jeśli nie znasz go lub nie przepadasz za jego osobą to nie poświęcaj na niego czasu tylko dlatego, że na pewno jego fanki będą to czytać. Nie musi tak być. Prawda jest taka, że jeśli napiszesz fajną książkę o tematyce np. przygodowej to każdy ją przeczyta przez wzgląd na to, że jest interesująca i ciekawa. Jeżeli napiszesz niedopracowaną i nudną książkę o kimś sławnym to mało osób się o niej dowie, bo kto chciałby czytać coś takiego? Nawet jeśli jej główną postacią jest jakiś gwiazdor.
Podsumowanie:
-Nie dajemy się ponieść innym ludziom
-piszemy o tym co lubimy czytać
-tworzymy coś nowego
-czerpiemy z tego radość*Harry Stiles- z tego co wiem śpiewał w zespole One Direction. Nie wiem dlaczego ludzie tak go kochają. Prawda jest taka, że nie słucham takiej muzyki i nie wiem jak on wygląda, a tym bardziej jak śpiewa.
(Dziękuję ludziom, którzy mnie poprawiali bo sama bym pewnie tego nie poprawiła 😂😅 )
Na dziś już tyle. Mam nadzieję, że te rady wam się przydadzą. Nie długo pojawią się następne. Do zobaczenia!
CZYTASZ
📖Wattpad nie gryzie 📖 - Zakończone
RandomNie będzie tu wypisane w punktach co zrobić aby cię pokochali. Znajdziecie tu porady jak pisać aby przyjemnie się czytało. Mam nadzieję że się przyda.