Witam, dziś porozmawiamy sobie o tym w jakich odstępach czasu (najlepiej) dodawać rozdziały.
No więc zacznijmy od tego, że pierwszego rozdziału/prologu nie powinno się udostępniać póki nie napiszemy kilku następnych. Jeśli już napisałeś kilka rozdziałów, możesz śmiało zacząć dodawać. Weźmy pod lupę sytuację gdy zobowiążesz się dodawać rozdziały np. co tydzień, a nie masz żadnego w zapasie, w tedy czas cię goni, a ty piszesz w pośpiechu przez co nie przykładasz zbyt wielkiej wagi do szczegółów.
Przejdźmy teraz do kolejnego etapu, czyli w jakich odstępach czasu (najlepiej) dodawać rozdziały. Najpierw piszemy kilka rozdziałów i sprawdzamy ile zajęło nam czasu napisanie jednego z nich. Jeśli był to tydzień, to dodajemy co tydzień. Jeśli były to 3 dni, to co trzy dni. Najważniejsze jest to by nie dodawać za szybko bo nie wy robicie się wtedy z pisaniem i nie będzie czego dodawać.
W tej chwili ja mam chyba że trzy lub cztery zapasowe rozdziały, więc jak będziecie chcieli któregoś dnia żebym dodała przedpremierowo to dajcie znać w komentarzu.Podsumowując:
-zanim dodamy pierwszy rozdział musimy napisać parę następnych by mieć ich w zapasie
-dodajemy rozdziały w takich odstępach czasowych by nadążać z pisaniemDziękuję za uwagę. Mam nadzieję, że miło wam się czyta. W następnym rozdziale omówimy temat gwiazdek i komentarzy. Do zobaczenia!
CZYTASZ
📖Wattpad nie gryzie 📖 - Zakończone
RandomNie będzie tu wypisane w punktach co zrobić aby cię pokochali. Znajdziecie tu porady jak pisać aby przyjemnie się czytało. Mam nadzieję że się przyda.