📖po co mi te gwiazdy?📖

1.4K 176 77
                                    

Witam! Dawno się nie widzieliśmy. Jak tam życie? Ufam, że dobrze. W dzisiejszym rozdziale porozmawiamy o przeznaczeniu gwiazdek i komentarzy na wattpadzie.
Bardzo często czytając książki, na końcu rozdziału spotykam się z:

Czytasz=🌟
Czytasz=komentujesz
Zostaw 🌟 na zachętę
...

I wiele, wiele innych. Pewnie teraz posypie się mnóstwo hejtów skierowanych w moją stronę, ale trudno, raz się żyje. Moim zdaniem gwiazdki są po to aby wyróżnić najlepsze z najlepszych. Jeśli autorka pisze ma końcu:
-Bardzo mi przykro, że nie "gwiazdkujecie"
-staram się, a wy nawet nie chcecie zostawić gwiazdki
Itp.
To znaczy, że:
a) ma ok. 11-13 lat i pisze tylko dla fejmu
b) to samo co a punkcie a)

Oczywiście mam nadzieję że nie bierzecie tego zbyt poważnie. Chodzi tu głównie o to, że pokazywanie iż brak 🌟 sprawia ci ból i rozpaczliwe błaganie o nią, jest zwyczajnie niedojrzałe. To chyba oczywiste, że jeśli widzę pod moją powieścią miliony głosów czuję się świetnie i mam wielką motywację do działania, ale jeżeli ktoś pisze tylko dlatego, to zwyczajnie nie warto.
Co do komentowania... Jeżeli czytacie coś na wattpadzie to komentujcie! Ludzie potrzebują waszych rad. Jeśli np. chcesz wyrazić swoją opinię, która jest nie do końca pozytywna, ale ma służyć jako rada, to zaznacz na początku że to nie hejt. Niektórzy ludzie nie koniecznie dobrze przyjmują krytykę. Inni zaś cieszą się, bo wiedzą co zmienić. Jeśli jeszcze was nie przekonałam do komentowania, to róbcie to chociażby po to by pokazać autorowi, że jego praca nie idzie na marne.

Podsumowując:
-nie prosimy o gwiazdki, jeżeli już chcesz/musisz to zrobić to napisz: -jeżeli chcesz, to zostaw coś po sobie.
-Nie użalamy się nad sobą
-komentujemy, po to by dawać rady,  nadzieję oraz wyrazy szacunku

Na dziś to tyle. Mam nadzieję, że czyta się dobrze. Do zobaczenia następnym razem.

📖Wattpad nie gryzie 📖 - ZakończoneOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz