#0 Postacie

178 13 9
                                    

Tak więc zaczynamy nasze preferencje! Yay! Czas na przedstawienie postaci:

Geniusz, miliarder, playboy oraz filantrop, który jest tak bogaty, że może wciągać kokainę z brzuszków króliczków playboy'a. Przed państwem... TONY STARK!

*dzikie oklaski i wiwat jego fanek*

Drugi z naszych postaci to żołnierz II wś., który został poddany eskperymentowi, po czym został zamrożony i wyciągnięto go po 65 latach! Przed państweeeeeem... STEVE ROGERS!

*fangirlowanie fangirlów*

Następny jest powiązany z poprzednim bohaterem i w preferencjach (czy, ku#wa, gdziekolwiek) można go rozpoznać po emotce brzoskwini (ktoś se pomylił brzoskwinię ze śliwką) 🍑 Brawa dla... Jamesa "Bucky'ego" Barners'a! Cholera wie czy dobrze napisałam! Jak coś to jego fanki zrobią mi Zimowego Żołnierza na ryj... Ta... Komu mówić po rosyjsku?

Następna postać to, uwaga! Płeć żeńska! I przez całe życie myślałam, że naprawdę jest wdową... A to był cholerny pająk! Nieważne. Szkolona Agentka T.A.R.C.Z.Y i tak zajebista postać, że łooo... Brawa dla Natash'y Romanoff!

Łucznik, który nigdy nie chybi! A jego strzały są jak sztylety przecinające powietrze i jego wrogów! Przed państweeeeeem... Legol...! Yyy... Znaczy Hawkeye! Przedawkowałam Tolkiena...

Fizyk, który zdobył 7 tytułów naukowych za pomocą swojego silnego mózgu! A jak już mówimy o sile... Skrywa w sobie także swoje drugie oblicze! Oto i Bruce! Banner (reklamowy)!

Są tu jacyś fani Barbie? Jeśli chcesz się cofnąć do czasów starych bajek (i nowych) to mam tu coś dla ciebie! Blond włosy i błyszczyk (bo ma piorunujący efekt)! Bóg Piorunów idealnie nadaje się na zastępcę plastikowej lalki! Przed Państwem Thor!

Czas na trochę psot! Jeśli kiedykolwiek spotkasz na drodze Jelenia, to wiedz, że coś się dzieje. Może to znak? Znak, by uklęknąć? Czy to ptak, czy to samolot? Chyba zadaję za dużo pytań... W każdym razie! Nasz Bóg Kłamstw jest zawsze gotowy do... Duszenia swojego brata... Ok, nie wnikam.

Teraz może coś wyższych lotów. Nie, to nie metafora. Naprawdę lotów. I raczej wysokich. Przed państwem Falcon! Inaczej znany jako Sam! Może Cię przele... Cholera! Za dużo Deadpool'a...

A jak już wspomnieliśmy o psychofanie jednorożców... Oto kolejny osobnik w tej baardzo oryginalnej serii! Dużo żartów o seksie i te sprawy. Raczej nie będziesz się nudzić (͡° ͜ʖ ͡°)

Kolejny z postaci to istota zrobiona z tworzywa! I se jeszcze walnął jedną z najpotężniejszych rzeczy we wszechświecie na czoło! Prestiżowo! Je#ać konsekwencje (*mryg mryg*)! Przed wami sam Vision!

Czas na prawdziwego lwa! A dokładniej panterę... Król Wakandy ze strojem wy#ebanym w kosmos! No, może nie w kosmos, ale wrażenie robi. Ciekawe czy mruczy? Sprawdzisz dla mnie? Cóż, oto i Czarna Pantera!

Jest tu zwolennik ugryzień radioaktywnych pająków? Tak? To mam dla ciebie dobrą wiadomość! Nasz Pajączek także się pojawi! I to pewnie w trzech odsłonach! Jak wolicie. Tak czy siak! Peter Parker zagościł w tym jakże wielkim przedsięwzięciu!

Masz czasem tak, że chcesz, aby wszyscy się od ciebie odczepili? Żebyś był tak mały, że nikt by cię nie zauważał. Hej, nie dosłownie mały! No, może czasem. Już wiesz o kim mówię? Nie? Tak? No to trudno.  Oto Scott Lang! Tylko uważaj na mrówki na chodnikach, co? Jedną z nich może być Wanda!

A jak już o Wandzie gadamy... Oto kolejna postać żeńska! Jest jedną z najpotężniejszych osób we wszechświecie! Wow! Manipulacja prawdopodobieństwem to ciekawa moc, nieprawdaż? Brawa dla Wandy!

Nie mogło też zabraknąć brata Wandy! Super szybki Quicksilver! Tylko błagam, nie nazywaj go Flash'em, ok? Nie lubi DC... Oto Pietro!

Masz coś złamane? Coś cię boli? Życie? Dobra, tego nie naprawi, ale neurochirurgia to prawie jak magia, prawda? Połamania nóg, hehe. Witamy, DOKTORZE Strange!

Hmm... Może przeniesiemy się poza ziemię? Znaczy... Thor i Loki... Cichajcie! Oto i członek grupy "Strażnicy Marz..." Znaczy! "Strażnicy Galaktyki"! Oto człowiek, którego, nie wiedzieć czemu, przez jakiś czas nazywałam "Star Trek". Uniwersa mi się popierlamberciły. Nie bijcie.
Oto i nasz Star LORD!

To raczej wszyscy. Chcecie kogoś jeszcze? Piszcie na dole, w komentarzach ⬇⬇⬇ - lub na wiadomości prywatnej, jak wolicie!

Preferencje Marvel Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz